Recenze (1 144)
Přestupný rok (2010)
Hodně rozpačitá lovestory, kde vlastně chybí jak ta story, tak ta láska.
Pozadí událostí (2022) (seriál)
Čvančarová jako pěkná karikatura Velké sestry Mildred. Je to už pěkných pár let, co mě od Hřebejka něco zaujalo. Sešup pro mě přišel až se závěrem, který byl na můj vkus až příliš hard core. Anebo teda soft, záleží na optice pohledu.
Volejte Saulovi - Série 6 (2022) (série)
Saul došel na konec svého příběhu a tentkrát hrdě odmítnul jít zkratkou.
Super náhradník (2006)
Sice hloupý scénář a převleky uměla rozhodně líp i Nataša Golová už před víc než 80. lety, ale na druhou stranu je to takové mile úsměvné a příběh nijak hlasitě nevrže.
Jak milovat s D (2019)
Kdyby se podobně jako u psů vydávaly na nudu papíry, tak tenhle kousek by byl tou nejčistokrevnější nudou na světě.
Tři královské děti (2019) (TV film)
Na německou pohádku velmi povedené. Vcelku pěkný příběh i pointa.
Zkrať to, zlato (2021)
Táhlo se to jako želé, které vám moc nechutná, ale neumíte říct proč.
Jen 17 (2013)
Pomalu plynoucí intimní zpověď sedmnáctileté holčiny vyrovnávající se de svou sexualitou poměrně dost šokujícím způsobem. Film se sleduje dobře, co mi na příběhu ale vadilo, je to, že mu chybí alespoň náznak odpovědi na to "Proč?"
Poslední aristokratka (2019)
Vtipy, jejichž pointa ještě přešlapuje na startu, zatímco film už stříhá cílovou pásku. Vejdělek nepřekvapil, prostě ty jeho kokotiny nemám ráda.
Musím tě svést (2002)
Prapodivnost, u které jsem se ani jednou nezasmála, ale k pláči byli téměř všichni.