Recenze (180)
Bytost (1982)
Na to, že je to "duchařina", je to dost koukatelné.
Captain America: První Avenger (2011)
Hvězdy za řemeslo. Příběh je na mě moc americký, prvoplánovitý... a tak vůbec.
Carnivale (2003) (seriál)
výborná hudba a Clancy Brown jako father Justin. Opravdu z něj šel strach.
Castle na zabití (2009) (seriál)
Postavy za 5*, krimipříběhy standard 3*. Jinak pro fandy Firefly je zde plno referencí, tak si je užijte ;-)
Císař a vrah (1998)
Historie, cizí kultura, lidé a jejich myšlenky a žádné přihlouplé létací kung-pao souboje. Tak se mi to líbí. Minus hvězdička za patos.
Co takhle svatba, princi? (1986) (TV film)
Pohádka spíš pro děti, písničky strašné. Hlavně když si člověk vezme, že v průběhu písničky vlastně stojí děj, čili se tam 3/4 času vlastně nic neděje.
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Příběh a schopnost udržet pozornost asi vcelku OK. Horší je to již s trochu jednodušším provedením (jak animace, tak chování postav). A nejhorší je to s product placementem - trochu nechutné, vzhledem k tomu, že to má být pro děti. Jdu raději zkouknout, jak se povedly na pohyblivé obrázky převést myšky Anča s Pepíkem :-)
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Podobně jako u Strachova Labyrintu, ale zde ještě výraznější a tedy hvězdička dolů: Výborný námět (nebo aspoň pro mě osobně zajímavý), dobře zahráno atd., ale je to hrozně "cheesy". Hacker, který se vláme kamkoli do pěti sekund. Něco kradu, přelstívám policii, ale nezajímá mě, že všude nechávám otisky. Schematické postavy. Opravdové nadpřirozeno! (na rozdíl od Labyrintu). To všechno mi na tom vadí. No jo, ale pořád bych shlédnutí doporučil, nedá se nic dělat. Českých mystery thrillerů moc není a české reálie mají prostě velké kouzlo.
Dark (2017) (seriál)
Většina seriálů, které jsem viděl, mají šanci být pouze hodně zábavné, chytré, napínavé... Po jejich shlédnutí si říkám, že to bylo super, ale vlastně pokud bych je neviděl, vůbec nic by se nestalo. Je jen pár seriálů, které se dostanou více do hloubky a zanechají stopu. Toto privilegium je většinou vyhrazeno filmům (či knihám, kdybych teda četl). Dark je u mě co do emočního zásahu jeden z nejsilnějších zážitků. V podstatě je to taková telenovela s cestováním v čase. Jeden aspekt uspokojuje emoce, druhý rozum a analytické myšlení. Pokud vás zrovna prezentované emoce nezasáhnou, nebo neradi děj logicky analyzujete, seriál pro vás nebude a tedy hodnocení by mohlo být úplně opačné než moje.
Derrick (1974) (seriál)
Zajímavé, že všechny postavy jsou důchodci.