Recenze (555)
V zajetí démonů (2013)
Typický příklad toho, že dobře budovaná atmosféra se dá velice lehce zhatit nutkavou potřebou servírovat bubáky jak na běžícím pásu. První 3/4 filmu výborné, potom se to zvrhlo v módní přehlídku bubáků a o frašku bylo postaráno.
Přízrak (1988)
Monstrum se mi moc líbilo, co mě iritovalo byla hudba a občas chování postav. Co se té hudby týče - připadalo mi, že skladatel seděl u synťáků a na jeden zátah nahrál celou "kompozici" střídáním zběsilé a poklidné improvizace.
After the Apocalypse (2004)
Pokud bych to měl k něčemu přirovnat tak se nabízí Bessonovo Le Dernier combat (postapokalyptická budoucnost, černobílé pojetí, ztráta schopnosti mluvit), avšak Bessonův film dokázal upoutat pozornost a užil jsem si ho. Tady je to pouze 72 nudných minut tahání chlapů o ženskou.
Posetitěl muzeja (1989)
Těžko popsatelné, ale hluboce zaryté v mysli. Kdybych nevěděl, že to točil Lopušanskij, klidně bych tipoval pojetím filmu a hlavně stylem vyprávěním Tarkovského.
Vlk z Wall Street (2013)
Dokonale zahrané i zrežírované a ani chvíli jsem se nenudil, ale podruhé bych tento film o zhýralém hajzlíkovi, co vydělával podvody na lidech, vidět asi nechtěl.
Soudný den (2008)
Nějak mi to přišlo nevyrovnané a některé pasáže by se dobře vyjímaly ve filmech typu Stroj času, ale tady jsem nad nimi akorát kroutil hlavou - obzvlášť postapokalyptické město s madmaxovskou atmosférou i sebrankou vs. o kus dál středověký hrad se středověkou sebrankou. A hlavní záporák za Zdí byl svým vzezřením mimina, co čmajzlo mamce šminky, spíše k smíchu ať se snažil dělat ze sebe drsoně sebevíc.
Kolonie (2013)
První půlka dobře budovala atmosféru a děj byl celkem zajímavý, ale po příchodu záporáků na scénu to začalo být nebetyčně nudné. Akční scény byly debilně sestříhané a nad finální bitkou s nejzubatějším záporákem jsem nestačil kroutit hlavou. Chtěl jsem dát 2*, ale za Fishburna jednu přihodím.
Wolverine (2013)
Po slibné první půlce plné koukatelné akce a celkem zajímavě se rozvíjejícího děje přišla studená sprcha kdy scénaristům došel dech, s Wolverinem si řádně vytřeli prdel a naservírovali nám dojezd filmu na kvalitativní úrovni "Batman a Robin".
Kniha přežití (2010)
Chtěl jsem zkouknout jen další postapokalyptický snímek a i dle českého překladu jsem nečekal tak hluboký zážitek, a že to bude mít dokonce (v rámci tohoto žánru) i hlubší poselství. Velice cool záběry, a Denzel skvělý!
Po zániku Země (2013)
Začínám být alergický na ty kecy, jak to jede se Shyamalanem z kopce. "After Earth" je docela zdařilý počin (stejně tak jako předchozí "The Last Airbender"), žádný zázrak to sice není, ale na jedno podívání příjemný zážitek. Výtku bych měl asi jen k přehánění s retrospektivy a někdy až komicky působící vojenské vážnosti. Jediným filmem, kterým mě dosud Shyamalan zklamal bylo zpackané "Stalo se", na jeho nové filmy se opět těším!