Recenze (399)
Rocky (1976)
Viděno podruhé a je to parádní klasika, kterou si ještě za život pustím několikrát. Musím ale říct, že mi strašně vadí právě v jedničce jednoduchost Rockyho, konkrétně jeho vyjadřování atd. Možná je to dabingem. Jinak je to skvělá podívaná jak po dramatické, tak sportovní stránce. Jelikož dvojka je pro mě nejlepší, dávám jedničce 4 hvězdy.
Bez kalhot (2012)
Tak film pro pány to rozhodně není. Sama ani nejsem zastáncem jakýchkoli striptýzů, takže při každé taneční scéně jsem se tlemila jak blázen, protože mi to prostě přijde strašně vtipný. :D Možná ta komičnost mě na tom filmu bavila nejvíc. Příběh Mika byl zajímavý, ale na konci už mě přestával bavit a bylo tak nějak jasný, jak to dopadne. Takový průměr, co mi stačil vidět jednou.
Odsun (2010)
Jeden z těch "jemnějších" filmů z druhé světové. Po drsnějších filmech o takovýchto tématech to bylo o něco příjemnější ve smyslu, že jsem neřvala od začátku až do konce. Ale to nic nemění na tom, jak strašné to bylo a že tam bylo pár scén, které jsem moc nedávala. Navíc musím pochválit herecké obsazení, bylo opravdu skvělé. 8/10
Insidious (2010)
Tak ze začátku jsem se dost bála a očekávala nejhorší. Pak to začalo opadat a cítila jsem zklamání. Byla jsem rozhodnutá dát 3 hvězdy. Ale závěr mě rozsekal, takže dávám slabší 4 hvězdy. Jinak je to takový průměrný horor. Na červený ďáblíky fakt nejsem. Ale mělo to zajímavý průběh a díky finále to nebylo vůbec špatné. 6,5/10
Oui, šéfe! (2012)
Průměrná komedie, která mě ani nenadchla, ani nezklamala.
John Wick (2014)
Tak tuhle bouchačkovou řežbu jsem si docela dobře užila. Jako zabít mi někdo zvířecího miláčka, jdu je taky zmasakrovat. Zápletka byla fakt dojemná, nic složitého, ale postačilo to bohatě. Hrozně se mi líbil černý humor ve stylu hotelu Continental (nebo jak se jmenoval), to mě dostává ještě teď, když si na to vzpomenu. Jinak jsem nevěděla, co od Reevese čekat, tak nějak jsem si na něj odvykla, ale nakonec velmi pozitivně překvapil a ukázal, že to ještě pořád perfektně umí. Závěr mě také příjemně překvapil, to jsem ani nečekala, že by to mohlo takhle dopadnout. Jo a musím pochválit ten Mustang. Normálně bych tam slintala nad tím Camarem, ale tentokrát ten jeho Mustang byl fakt boží kára. A až to uvidím příště, mám v plánu spočítat, kolik mrtvých má Wick na svědomí. :D Super film na odreagování. 8/10
Ozbrojení a nebezpeční (2009)
Tak tohle byla fakt super akce. Když opomenu pár totálních blbostí, co tam dali, tak tomu nemám víceméně co vytknout. Ze scén v továrně jsem byla opravdu napjatá k prasknutí a sama jsem si říkala, jak tohle může dopadnout. Líbilo se mi, že to nebylo předvídatelné. Myslím, že je to docela podhodnocený film, který by si zasloužil o něco víc. Obsazení bylo skvělé a bavilo mě sledovat jak se z "normálních" policajtů stanou totální magoři jen kvůli prachům. 7/10
22 výstřelů (2010)
Moc fajn film Rena. Jeho výkon je zde opravdu nadprůměrný. Příběh zaujal. Hezky se na to koukalo. Jak se tu často píše o drastičnosti scén. Asi už jsem tak otrkaná, že normálně musím přemýšlet nad tím, co tam vlastně bylo tak drastického. Nic mě nenapadá. Asi na tenhle film časem zapomenu, ale líbil se mi. 7/10
Maska (1985)
Strašně dojemný příběh. Moc hezky natočený psychologický film o lidskosti.
Lovecká sezóna (2006)
Vždyť to bylo boží! Nemám moc ráda kreslené pohádky, ale tuhle jsem si parádně užila. Méďa i jelen jsou roztomilí a vtipní. A ty hlášky. Nasmála jsem se dosyta.... A i ostatní zvířátka jsou tak super. :) Nevím, je to prostě hrozně hezký. Jo a Shreka mi to nepřipomínalo, ten se mi líbil míň. 8/10