Poslední recenze (6)
Klub sráčů (2000)
Je to sice strašná blbost a úchylárna která mi napoprvé přišla strašná, ale potom jsem tomu nějak přišel na chuť a občas se u toho pobavím :-) člověk to nesmí řešit a pak to jde
Zátah: Vykoupení (2011)
Podle toho co jsem tu četl, tak jsem se těšil na příjemně "oddechovou řež", ale tento film mě tak úplně nenadchl. Do doby než přišly na řadu scény s bojem beze zbraně to šlo. Ovšem ve chvíli kdy hlavní hrdina, kterému jde údajně o přežití a likvidaci bose, opakovaně zvedne protivníka ze země aby sním bojoval dál místo aby ho dorazil jsem začal trpět. U tohoto filmu jsem takové nesmysly nečekal. Možna jsem moc očekával další elitní jednotku.
Nevhodný den pro rybolov (2009)
K tomuto filmu jsem se dostal náhodou a musím říct, že jsem si ho užil. Nevědomky mě naprosto vtáhl do děje a to i přesto jak nevýrazně na mě ze začátku působil.