Recenze (110)
Krvavá sklizeň (2007)
(Obsahuje spoilery) - Nábožensky zaměřené horory mě nikdy zlvášť neoslovovali, ale tenhle se mi zdá povedený. I když řeku plnou krve jsem jim nespolkla, názor na holčinu jsem změnila dvakrát, mumie byla moc hezká a celkový nápad s druhorozenými byl zajímavý a minimálně pro mě nový :-)
Populace 436 (2006)
Tak ten vykonstruovaný románek byl vážně trapný, jinak se mi to líbilo. Už z obsahu mi to připomnělo The vicher mana, slavnost a pár dalších věcí také, jinak příjemně strávený večer/brzké ráno :)
Tupíři (2010)
Já se pobavila jako už dlouho ne. Pravda, sem tam to trochu skřípalo, ale většinou jsem se skutečně jen smála a vydržela jsem tak až do konce. A i když to ve skutečnosti hodnotím jen na čtyři hvězdy, tu pátou přidávám za to, že jsem neslyšela jediné ,,Fuck you!" nebo ,,Bitch" :-) (Po Epic a Disaster movie... ).
Rituál (2006)
Sice to s pravdou má strašně málo společného, ale jinak je to hezký film :)
Gauneři (1992)
Proč já se pořád dívám na Tarantinovi filmy, když se mi vlastně nelíbí? Ale to nic. Příběh je o tom, jak parta gaunerů jde přepadnout klenotnictví a něco se posere. Zbytek odhaluje jejich minulost jak došli k tomu kšeftu. To je tak zábavné *zív* že se na to musím podívat ještě jednou... a ještě.. *chrrrr*. Co se stane s postavami mi bylo šumák, o polovině z nich jsem to stejně věděla už z úvodu, kdo je krysa mi trvalo odhalit po asi deseti minutách scén ze skladiště a nejlepší byl konec. SPOILER: ,,Já jsem polda, promiň promiň promiň uch, polda, promiň achich...." Díkybohu že tam ta zásahavka pak vrazila už rychle.KONEC SPOILERU. Jedna hvězda za hudbu a jedna teda za tu kameru, protože to mohlo být ještě nudnější.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Tohle udělali ze Sparty? A TOHLE ze Xerxa?? Uuch.... *o nějakou dobu později* Herecké výkony vcelku solidní, i když tomu zlatému asi moc ztěžkly rysy takže nic nenadělal i kdyby chtěl. Kamera byla... originální. Sice mi chvíli trvalo než jsem si zvykla, ale budiž. Ale s těmi historickými reáliemi... Vím že je to podle komixu. Vím že komix si vzal jen téma. Ale no tak, tohle je už moc. A ten vypravěč? Uch. Půl hvězdy za hudbu. A ta druhá za zpracování zbraní.
Ong bak 2: Pomsta (2008)
Jeden z mála případů, kdy je druhý díl o hodně lepší než ten první
Twilight sága: Zatmění (2010)
Nemám trpělivost na nekonečné problémy zamilovaných kteří stále něco řeší a řeší a řeší... Ale jinak je to koukatelné.
9 hráčů se smrtí (2005)
No ale musíte uznat, že ten konec byl fakt dobrej
Turnaj zabijáků (2009)
Dialogy už nikdy víc