Poslední recenze (4)
Chuck (2007) (seriál)
Abych byl upřímný, chvilkama mi ten seriál připadal až lehce stupidní, ale pokud se člověk přenesl přes prvních pár dílů, tak se do něj nemohl nezamilovat. Ačkoliv romantické filmy nesleduji tak pro mě byl vztah mezi Sárou a Chuckem velmi důležitý, hrozně jsem jim v tom držel palce. Caseyho hlášky byly epické a Jeffster se stal kultem. Když bych měl ohodnotit jednotlivé série, tak asi takto 1. série **** 2. série **** 3. série ***** 4. série **** 5. série **
Lovci duchů (2005) (seriál)
Musím říct, že jsem od Lovců duchů čekal bezduchou slátaninu, ale po třetí sérii jsem docela příjemně překvapen. Obával jsem se, že děj nebude příliš gradovat, čekal jsem jen v každém díle lov nějakého toho ducha/démona a konec, ale moje obavy se nakonec nepotvrdily. Navíc je tam dokonale znázorněn vnitřní boj obou hrdinů a rýsování jejich psychologického profilu.
Hanebný pancharti (2009)
Na Hanebný Pancharty jsem se těšil jak malej kluk, po zhlédnutí jsem od filmu odcházel s úsměvem na rtech, a to i přes to, že jsem očekával trošku něco jiného. Vždycky jsem si říkal, co mě asi na Tarantinovo filmech fascinuje, v čem se vlastně liší od těch béčkovejch sraček, které se ještě do nedávna rodily jedna za druhou. Možná mě teď budou Quentinovo fanoušci kamenovat, když ho označím za autora béčkovejch filmů, ale prostě na mě jeho filmy tak působí. Za to, že dokáže svoje dílo prezentovat tak bravurně, že si pomalu ani člověk neuvědomí, že mu tenhle film nic nesděluje, a kulturní zážitek je minimální má pan Tarantino můj obdiv.