Recenze (27)
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Neviděl jsem nikdy seriál nebo filmové dílo, které je natočené tam tak impozantně, zohledňující reálně jak psychologické, filozofické a ostatní vědecké poznatky obsažené v těch nejlepších knižních dílech. Například, Mandelbrotovy fraktály o kterých mluví S1E6 nebo zrcadlení které obsaženo ve stejném díle, uvedené v knize o vyjednávání od legendy Alexe Vosse. A je toho tam mnohem ale mnohem víc... Kdo tohle dělal je génius a to jsem viděl kde co.. Seriál popisuje skutečný vývoj práce hned několika vědeckých milníků v oblastech souvisejících s kriminalitou ale nejen tou. Je to dramatické a poučné současně. Doporučuji všem kdo mají rádi nejen tuto tématiku.
Bestiář (2007)
Celkem fajn film. Docela legrace a vtipné situace. Ano film není dokonalý ale 41% si myslím , ze si nezaslouží a odpad to rozhodne nezaslouží. Měla by to byt především zábava a nezdá se mi, ze je to feministicky nebo jinak orientovaný :) ideální na večer s přítelkyni a tak. Proste pohod
Cena moci (2015)
Filmě mě zaujal a zdá se mi, že je trochu nepochopen. Filmaři si myslím odvedli dobrou práci. Cage celkem taky. Moc nechápu tak nízké hodnocení. Kdo má rát podobnou tématiku, rozhodně mu film doporučuji :)
Deadpool (2016)
Hele kdo NEVÍ NA CO JDE NEBO NEMÁ RÁD MARVELOVKY tak at na to nechodí JO ? SUPER zábava. Především humor a vizuelní stránka dominuje tomuto veledílu. Zbožňuji tento druh filmu. Už víte proč to má 10.2.2016 89% protože je to výborný filmový dílo.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
5* cítím jako jasnou volbu. Proč ? 1. Herci a jejich výkony. 2. Žánr a prostředí. Scénář, postavy a příběh je super. 3. Spousta skvělých nápadů. 4. Efekty a hudba. 5. Co sakra bychom ještě chtěli ? Velice jsem ocenil, že se nejedná o pokažený remake. Tak má vypadat akční film se vším všudy :)
Kurýr (2012) (seriál)
Zatím 4*. Proč : vtipné hlášky, docela dost akce a nápadité, pěkné kočky a auta. Kdo čeká "intelektuální message" nemá v hlavě něco v pořádku. Jedná se o AKČNÍ seriál. Mimochodem v něm hrají i čeští herci jako M. Vašut nebo Klára Issová. Zajímavé díly : poslední díl I. série a první díl druhé mi zatím přišli jako jedny z nejlepších. Celkem podle mě, neprávem nízké hodnocení.
Veterán (2012)
Dal jsem vyšší hodnocení, protože film si 54% podle mě nezaslouží. Vtipné, zajímavé nápady, Danny Trejo. Je to taková jednoduchá akční OLD-SCHOLovka na nedělní odpoledne. Na 2 a 3 se chystám, tam hodnocení už bude asi lépe odpovídat.
Klub sráčů (2000)
Celkem vtipná, místy nechutná komedie s opravdu SUPER SOUNDRACKEM ! Celkem bych neočekával extra dílo, jenom humor ;)
Osamělý jezdec (2013)
V celku slušná podívaná, u které jsem se dobře bavil. Ano, nejedná se sic o Johnyho nejlepší film ale 67% co tu má mi také nepřijde zrovna málo. Co tady pořád máte lidi ? Už delší dobu se mi zdá, že se to tu plní přechytralími komentáři, vulgarizmi a podobně. Přišlo mi, že původně se server zaměřoval na hodnocení obyčejných lidí a to bylo hodně fajn. Jenomže ejhle, tady už jsou názory horší, než u kritiků samotných a to ještě od samozvaných znalců co točí maximálně videa na mobil. No myslím, že to tu asi brzy opustím. Ale než se tomu tak stane, určitě k filmům které si špatné až nesmyslné komentáře nezaslouží, asi udělám výjimku
Neviditelné zlo (2006)
Naprostá ztráta času