Recenze (79)
Sestry v sedle (2022)
Příjemná komedie, při které jsem se ani chvilku nenudil. Ideální na odreagování.
Alexander Veliký (2004)
Final Cut - nesrovnatelně lepší než původní verze. Perfektní zážitek
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Třetí a čtvrtá jen za IMAX :D
Arrow (2012) (seriál)
1. Série - 90% | 2. Série - 90% | 3. Série - 65% | 4. Série - 50% | 5. Série - 80%
Troja (2004)
Director's cut - úplně nový film a minimálně o dvě třídy lepší. Perfektní! :)
Hrdinové: Znovuzrození (2015) (seriál)
Prvních osm dílů si seriál držel opravdu velmi vysokou kvalitu (dokonce si myslím, že zde byla nejlepší epizoda celých Heroes!). Úroveň závěrečných dílů však byla už úplně někde jinde a proto musím ubrat jednu hvězdu.
Gravitation (2015)
Skvělý a inspirativní dokument. Má v sobě sílu, energii a úžasné myšlenky. Nutí člověka zamyslet se nad svým životem a motivuje ke změně. Děkuji!
Jurský svět (2015)
Neskutečná nostalgie... Spousta okamžiků, u kterých jsem si vzpomněl na první díl, mezi které jsou vloženy nové, dechberoucí scény. Bál jsem se, že nový park nebude ani zdaleka dosahovat kvalit prvního dílu, to jsem se ale zle mýlil a o to větší překvapení a nadšení mě čekalo :-)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Název opravdu do puntíku celý film vystihuje. Asi nejzběsilejší a rozhodně nejšílenější film, jaký jsem kdy viděl :-D
Avengers: Age of Ultron (2015)
Nádhera, od první scény bylo jasné, že přijde něco úžasného... Dostal jsem přesně to, co jsem chtěl - obrovskou porci zábavy, akce a dokonalých efektů. Takhle to umí jen Avengers! | IMAX