Recenze (594)
Co jsme viděli, co jsme slyšeli (2021)
Příjemné překvapení. Spolu s pomalým tempem se postupně odhaluje mnohé o jednotlivých postavách a domě, ve kterém bydlí. Filmu poněkud vadí délka a několik hloupých situací a zvratů.
Napětí (2021)
Je to jednoduše nuda.
Shookum Hills (2021)
Lara Croft se skupinou vědců jedou zkoumat záhadné důlní městečko, a protože jsou všichni strašně vzdělaní, vstoupí na cizí pozemek, poruší ochranné pásmo a vypustí gumové bestie do volné přírody. Ve filmu je všechno, co už známe odjinud, jenom v "poněkud" ve slabším provedení - zastávka v divném obchodě, rychle mizející vedlejší postavy, sebeobětování, a dojde i na "vetřelčí" matku (která je ovšem pro jistotu rozostřená, nejspíš abychom unikli špatnému provedení, nebo nějaký ten underground, co já vím) a jakéhosi Cháróna (WTF!).
Fauda (2015) (seriál)
Béčkový akční seriál v atraktivním (asi neokoukaném) prostředí. Bohužel je dost repetitivní (skončí jeden záporák, nastoupí další podobný), často zbytečně natahovaný a mírně klaustrofobní. Mnohem poutavějším a zemitějším seriálem o izraelsko-palestinských vztazích a na mnohem vyšší kvalitativní úrovni je "Our Boys".
Ma Rainey – matka blues (2020)
Nepovedená adaptace divadelní hry. Divadelnosti se film nezbavil, scény ze zkušebny jsou úmorné, Boseman film neutáhne a Violy Davis je příliš málo.
Monster Hunter (2020)
Na začátku to vypadalo jako špatný vtip a musel jsem zkontrolovat, kdo film režíroval. Naštěstí prostřední část je vcelku napínavá a zábavná. Ale jakmile se objeví ta kočka, je to zpátky, kde to bylo.
Synchronic (2019)
Jejich předchozí filmy měly v sobě tajemno, které rezonovalo. V Synchronic se postupně vytrácí, až zůstane "jenom" repetitivní buddy story o záchraně dcery jednoho z nich.
Skyfire (2019)
Tohle je hodně blbý i na katastrofickou "oddechovku".
Klícka (2020)
Film je nádherně natočený, skvěle zahraný, ale příliš chladný. Postava Allison není překvapivě zcela pasivní a Roryho má zjevně prokouknutého, nicméně stále se nechá táhnout událostmi, které režíruje někdo jiný. Jude Law mi na tu postavu slizkého podvodníka typově přilíš neseděl.
The Stand (2020) (seriál)
Seriál uvízl v nějakém jiném období, ale budoucnost to tedy není. Události se dějí na přeskáčku, často bez zjevných souvislostí, prostě se dějí. Nakonec ani nechápu, proč jdou hrdinové slepě na smrt, protože to jedna paní řekla - ale to je jenom ukázka, jak to celé nefunguje. Vztahy mezi postavami jsou nedokreslené a nahodilé. A hlavní záporák je spíš k smíchu. Pokud je předloha, kterou už si tedy nepamatuji, považována za jednu z Kingových nejlepších, pak tato adaptace patří vzhledem ke zjevným ambicím k těm nejhorším.