Recenze (70)
Let číslo 93 (2006)
I vy věříte té pohádce o 11. září?
Umění lhát (2009)
Slabé 3 hvězdy. Od Rickyho Gervaise jsem čekal víc...bohužel jsem se až na výjimky celý film nudil. Dávám velice slabých 50%. :/
Benga v záloze (2010)
Dávám s radostí lepší 3 hvězdičky! Myslel jsem, že se jdu kouknout na úplnou blbost, které sotva budu moci dát s čistým svědomím hvězdičku. Naštěstí jsem se koukal sice na úplnou blbost, ale velmi vtipnou. Takže dávám 70%.
Wipeout - Souboj národů (2011) (pořad)
Trapný Bouček, ještě trapnější Kramár aneb jak češi a slováci odjeli do Argentiny na dovolenou a udělat našim zemím neskutečnou ostudu. Všchni z ostatních zemí přijeli zvítězit, ale ty lojzové co se tam přijeli jenom zúčastnit na to se prostě koukat nedá.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Nějak nevím co k tomuto filmu napsat...možná jen, že to pro mě je VELMI příjemné překvapení a že takový film mi už dlouhou dobu scházel. S radostí mohu dát 5 hvězd a tento film vřele doporučit.
Tři dny ke svobodě (2010)
2 hodiny velmi průměrného filmu...velice uměle navozené napětí a na konci i dojemná chvilka. Policie ze začátku všechno prokoukla, vše věděla dřív než sám Crowe, ale ke konci byla zase za "klasickou" policii, která všechno po*ere. Russell hraje dobře (jak už je u něj zvykem), ale bohužel mu s tím nikdo moc nepomáhá. Váhal jsem mezi 2 a 3 hvězdami, ale fakt, že jsem u filmu neusnul (jak se u "dvouhvězdových" filmů stává) mě přiměl dát filmu nakonec hvězdy 3. Bohužel mé hodnocení je ovlivněno asi také tím, že když jsem si zde přečetl Obsah, tak jsem čekal velice zajímavý film, plný napětí, u kterého bude těžké se vůbec nadechnout a vydechnout, ale to (bohužel!) film nenaplnil. :/
Megamysl (2010)
Za první polovinu filmu (ve které bylo úplně všechno trapně trapné a nudné) bych dal odpad!, druhé polovině bych dal standardní 3 hvězdy. Takže, ať nežeru, tak dávám lepší 2 hvězdy (ale žádných převratných 95 minut to tedy není).
Pozemšťané (2005)
Dle mého je to nepovedený dokument, který akorát ukazuje brutalitu sadistických prasat s IQ pod 60. To samé by se dalo natočit se záběry lidské rasy, jak se chováme sami k sobě (např. týrání, znásilňování apod.). Jde pouze o jednotlivce a o to, jak se bude každý z nás chovat. Dalo se vše prezentovat zcela jinak než neustálými ukázkami neskutečné brutality a možná by to zapůsobilo daleko lépe. Stejně si to ti, co se takto chovají, nepustí.
Horem pádem (2004)
Pro mě osobně v tomto filmu nezapomenutelný Jiří Macháček jako fanatický sparťanský fanoušek, který to nemá vůbec lehké, a který ochraňuje svou šílenou paničku, tak i přičmoudlou kukačku (vůbec všechny narážky na cigány si neberou servítky - viz. cigán v mekáči), vybojoval v mém hodnocení 5 hvězdiček. Nebýt jeho, tak pro mne film klesne mezi velmi průměrné snímky na které se lehce zapomíná, ale Macháček mi utkvěl v hlavě a toho si vážím.
Česko Slovenská SuperStar (2011) (pořad)
Vůbec nejslabší super/hyper/ultrastar, kterou jsem (z části) viděl. Zeťová občas příjemně překvapila velmi pěkným dekoltem...to je tak asi jediné plus. Být tam alespoň nějaký dobrý zpěvák, tak by si to možná zasloužilo 1 hvězdu, ale koukat na neposlouchatelné přiteplené puberťáky se prostě nedá.