Recenze (31)
Poslední templář (2009) (TV film)
Naprostá snůška hovadin, celkově strašně slabej snímek. Efekty nestály za nic, ale to se dá u nízkorozpočtového filmu čekat. Celkově příběh není až tak moc špatnej, ale ten konec to je něco. Absolutně iracionální chování hlavní hrdinky a do toho zázrak v podobě oživení přítele zmiňované hrdinky dělá z tohoto pokusu podřadnou prasárnu. 1 hvězdu dávám za ten příběh plus občasné probliknutí do historie.
Machete (2010)
No, kamarádi říkali, že je to potřeba brát občas s troškou rezervy, nicméně to co jsem viděl bylo fakt něco :D. Za vrchol považuji odražení jedné kulky,vystřelené do hlavy, od druhé, která tam už byla (WTF?!) a zhoupnutí se dolů o jedno patro na střevě jednoho ze záporných zabijáků. Každopádně až na některé tyto extrémy, u kterých jsem se dost nasmál :D, hodnotím tento film silně. Bylo vidět, že to má jasnej řád, žádný zbytečný vysvětlování a natahování. Já osobně jsem se ani na chviličku nenudil. Prostě delikátní akční záležitost s troškou tý erotiky. Vytknout mohu jen konec, kterej se mi zdál maličko odfláknutej, ale to už jsou jen detaily :).
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Naprosto chápu nízké hodnocení, nicméně si musím přiznat, že jsem na to koukal, bavilo mě to, měl jsem to rád a těšíval jsem se na to. Nedám nízké hodnocení tak, jako většina, protože to prostě mám rád :) .
Domácí mazlíček (2008)
Musím říct, že po celou dobu filmu jsem si říkal, jestli to autoři mysleli vážně a nebo jestli si i oni sami z toho dělali tak trošku prdel. Opravdu jsem nevěděl jestli to mám začít brát vážně a nebo se pořád smát tomu, jaká je to hovadina. Normálně bych dal hvězdy 2, nicméně za sexy Annu Faris a později i ostatních dívčin a hlavně za to, že jsem se většinou smál,ano skutečně jsem se smál, hlouposti tohoto filmu, dávám 3. :D
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
Jednou je to kult, tak to na vždy kultem zůstane, i přesto, že už to není to pravý ořechový.Nicméně i tak je to velice šťastně pojmuté následování sitcomového giganta.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Nechápu nízké hodnocení některých lidí, ale to je holt tak, když se očekává přespříliš. Já jsem se velice bavil, nebudu tady rozebírat jednotlivé věci jako kameru, scénář a dodržení knižní předlohy. Jsem nemalým fanouškem celý tyhle série, takže moje hodnocení se nemůže brát úplně na 100% objektivně, nicméně já se nestydím a směle dám 4 hvězdy.
Klub hrůzy (2004)
Za děj, provedení a podobný věci dávám 2*. Okouzlující Brittany Daniel však dává celkovému dojmu o jednu hvězdu navíc :) .
Víkend (2005) (pořad)
Pro mě strašně poučnej pořad. Tyhlety zajímavosti z normálního života mě skutečně bavěj a já musím dát 4* :) .
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Henry Jones junior se vrací s trošku více vráskami na tváři, stejným charisma a maličko slabším dějem. Předchozí díly byly skvělý, takže laťka byla nastavena na dost vysokou úroveň. Bohužel se nepodařilo jí přesáhnout. Ale určitě čtvrté pokračování nezatracuji, naopak jsem velice rád, že k němu došlo. Velice dobrá filmová podívaná,u mě za velice silné tři hvězdy.
Agora (2009)
Podle mě strašně krásně zpracovaný snímek o fanatičnosti náboženství...Rachel Weisz si mě tady fakt získala určitě doporučuju. za 5*.