Recenze (1 357)
Vyjednavač (1998)
Nepřipojím se k oslavám. Je to poměrně pitomé.
Temné kouty (2015)
Podobně jako Gone Girl, zápletka je přitažená za vlasy. Ále co, však je to detektivka.
Ulzanův nájezd (1972)
Poměrně pozoruhodný western. Bez nažehlené romantiky, dost drsný epický příběh pronásledování banditů (= Apačů) v Arizoně. Dialogy jsou možná vzhledem k prostředí malinko salónní, nápovědné. --- O Apačích jsem něco četl a řekl bych, že jsou tady vylíčení s trochou nadsázky. Opravdu jen trochou. Myslím, že jejich sadismus nebyl z plezíru ani z pověr, nýbrž jako bojová metoda; něco jako u Mongolů. A fungovalo to, lidi byli z Apačů náležitě posraní. Ale tohle zkreslení je zcela zanedbatelné ve srovnání s politicky korektními blbinami, které v následujících desetiletích ovládly svět.
Šéfové na zabití (2011)
Prostě debilní.
Královská aféra (2012)
Ále houby. Veleprůměrná záležitost. Když ji zmeškáte, o nic jste nepřišli.
Šach mat (1964) (TV film)
Velmi originální. Neznám bohužel předlohu, a tak nevím, nač mířil Zweig, a kolik toho předělal Radok.
Domnělý únos (2019) (TV film)
Jak epizoda průměrného detektivního seriálu.
Vrah ve mně (2010)
Myslím, že knižní předloha je o něco lepší a že se filmu nepodařilo ji koherentně převyprávět. V každém případě, nic pro inteligentní lidi.
Ctihodný občan (2009)
Slabý zástupce oblíbeného a veskrz pitomého subžánru mstitelských příběhů.
Hodinář (1988) (TV film)
Docela dojemná připomínka, o kolik byl ještě docela nedávno život těžší, než je dnes. --- Můj děda se tenkrát živil jako švec. Když během krize lidi obraceli každou korunu a do obchodů přišly baťovky... Psí život. Neměl rád První republiku.