Recenze (1 357)
O bozích a lidech (2010)
No tak jim postavili filmový pomník. Neznám je, ale pevně věřím, že si zasloužili lepší.
Beze stop (2018)
Spíše hezké než silné. A do toho trempíři jak někde z Posázaví...
Zkouška ohněm (2018)
Jedna věc je, jak moc filmový příběh odpovídá skutečnosti. Zde je možno pochybovat. --- Druhá věc s tím asi souvisí. Dejme tomu, že to žádný reálný předobraz nemělo, že je to prostě film. Pak mi vadí, že vyšetřování je zobrazeno ledabyle a soudní řízení jako zbrklé. Neviděl jsem zkrátka dost důkazů, abych pochopil, proč jsou všichni přesvědčení o jeho vině. --- A tudy zpátky k prvnímu: Nebylo to Zwickem a Fletcherem takto uděláno schválně, aby nás vmanipulovali do tábora odpůrců trestu smrti? Ten případ neznám, ale zasmrádá mi to. --- Kdybych věděl určitě, že je to manipulace, hodil bych to do odpadu. Ale nejsem si jistý. Proto raději nehodnotím.
Mrtvý muž přichází (1995)
Vyvážené, analytické. Asi nejlepší výkon Seana Penna - manipulativního syčáka zahrál moc dobře. - Můj názor na trest smrti? Za "jednorázovku" bych ho nedával. Jen výjimečně, opravdu nenapravitelným grázlům.
K zemi hleď! (2021)
Satira. Dobrá, nikoli báječná.
Ozark (2017) (seriál)
Natahované, a leckdy stěží uvěřitelné. Rušilo mě to, i když mnoho momentů bylo dobrých.
Slídilové (1992)
Zabitý čas.
Co je vám, doktore? (1984)
... a všimli jste si, že Svěrákova "moudra" jsou vždycky dokonale konformní?
Smích se lepí na paty (1986)
Bočan tradičně hezky zfilmoval slabý scénář.
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Těžký normalizační průměr. Velmi slabá snaha o humor, nedejbože o něco víc.