Recenze (1 357)
Štěstí (2005)
Bohdan Sláma je prorokem čehosi falešného, vykonstruovaného.
Prodloužený čas (1984)
Velmi jednoduchý (a neumělý) příběh, kterým se ješitně promenuje Miloš Kopecký.
Jack staví dům (2018)
Vyšinuté.
Mr. Brooks (2007)
Nepochopil jsem. Proč někdo vymýšlí takové nesmysly? Někoho to baví?
Legenda o vášni (1994)
Sledoval jsem to úplně bez vášně.
Černočerná tma (2000)
Akčně a pitomě.
Henryho deník (2017)
Vlažný dojem. Brzo zapomenu.
Mastičkář (1981)
Uff. Když takové sentimentální pohádky psali Victor Hugo nebo Charles Dickens, bylo to novátorské - vpustili do velké literatury "malé", trpící a milující lidi. Když takové příběhy točil Barrandov ve 30. letech, inu, film začínal a publikum s ním. Ale v roce 1981 už je to jenom červená knihovna.
Žert (1968)
Lituji, že uř je to dávno, co jsem to četl. Kunderova próza je ke zfilmování velice těžká. Nejsou to přímočaré příběhy. Přesto to Jireš nezpackal, je to silné.
Betlémské světlo (2022)
Zdeněk Svěrák je pořád stejný a už dávno ho bylo dost. Scénář chabě slátaný z útržků jeho literární tvorby nemá počátek a nevede nikam. Potřebovali jsme takový film? Uvízne z něj něco v paměti?