Recenze (51)
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Hvězdička za efekty.
Poslední vládce větru (2010)
Primitivní. a. dementní pičovina.
Sebevražedný oddíl (2016)
Nudná a tupá věc. Plná imbecilních dialogů. Debilovina.
96 hodin: Odplata (2012)
Odporný a slizký dabing dělá z tohoto filmu sračku k nedodívání, protože se to nedá poslouchat. Kateřina Petrová je afektovaná rádobydabérka, které bych pro to její ubohé hekaní zakázal dabovat další filmy, aby nezzku*vila další snímky.
Zátopek (2021)
Úmyslně lhaní, jemuž se říká umělecká dramatizace = mínus jedna hvězda.
Matrix Resurrections (2021)
Když to byli chlapi měl Matrix 1 koule. Chvíli na to klučíci začali přemýšlet, že koule jsou moc a tak 2 s 3 už měla kouli jen jednu. Po pár letech mutant penězchtivý, co už měl pár let koule na smeťáku a potřeboval zaplatit účty za operace, vytvořil film co nemá koule a tak poslal Matrix do hajzlu. Tohle je mrdkoidní film pro mrdkohltače s klackem v krajkových tangách.
Godzilla II Král monster (2019)
Ani na druhý pokus se na tu sračku nedá dodívát :-D
Love Island (2021) (pořad)
Tohle může sledovat jen úplný dement.
Sunshine (2007)
Klasika. Skupina vycvičných lidí se začne chovat jako 15leté blbky. To už tu bylo stokrát.
Batman a Robin (1997)
Absolutní dementní sračka:-D