Recenze (22)
Neznámý (2011)
Nazval by som to nevydarený pokus o natočenie Bournovky s novými hercami
Sucker Punch (2011)
Keď režisér nevie vymyslieť dobrý príbeh a súvislý dej, tak natočí Sucker Punch. Môžem odporučiť každému, kto sa chce pobaviť, a zároveň chcem poznamenať, že to nie je film, pri ktorom by ste zaspávali.
Zelený sršeň (2011)
Slušná akcia a aj pobaví, bez nudnej a od veci Cameron Diaz by to bolo za 4
Světová invaze (2011)
Tento film bola snáď najzaújímavejšia prezentácia na tému toho, akú neoceniteľnú hodnotu má naša voda. Dokonca ma prekvapilo aj to že tu boli ochotný ukázať ako Amerika dostáva na prdel. Pár nudných dialógov, no Liebesman rýchlo nudu vyplnil akciou.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Prvé dve časti sú super, ale potom to ide z kopca. Mizne hororové napätie a začína to byť hodinová strata času. Vyvrcholením zlého orgazmu je posledná časť ktorú hodnotím ako najhoršiu zo všetkých(1*)
Čarodějův učeň (2010)
Sem tam sa ušiel dobrý vtip , ale myšlienka o zničení sveta je už neuveriteľne obohraná platňa. A ešte je škoda, že sa zmohli len na nejaké pulzné kúzla.
Vlkodlak (2010)
Toto bolo snáď to najhoršie zobrazenie vlkolaka aké som kedy v živote videl.( A to som už videl Underworld a Van Helsing. ) Dej teda zrovna neočaril, dokonca ho u mňa nezachránilo ani pár dobrých scén kde z nenazdajky urobí vlčko, tlčko "BAF!". Keby bolo len toto zle, tak to ujde aspoň na 3*. Ale ten vlkolak! Naňho sa nedalo dívať! Nemohol som si pomôcť ale vždy keď som ho videl, tak som ho porovnal s Van Helsingom, kde bola naňho "radost pohledět". Film o vlkolakovi ktorého úplne spackali. 2* , 40%
Komando (1985)
Málo akčných scén, ale aspoň to nie je dlhé. Trochu slabý dej. Na môj vkus tu zo Schvariho spravili trochu malého lovca. 65%
Tropická bouře (2008)
Slabé vtipy, a neustále chŕlenie nadávok mi začalo už po chvíli liezť na nervy
Zvláštní dny (1995)
Zaujímavý nápad, a dobré prevedenie až na ten koniec, ktorý bol na môj vkus moc chaotický a americký. 65%