Recenze (101)
Bastardi (2010)
Jako komedie skvělé :o)))
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Nakonec to snad není rozvláčnost ani přehnána digitalizace, která sráží Hobitovi v mých očích vaz. Problém je v absenci aspoň minimální možnosti identifikace/sympatizace s některým členem výpravy. Gandalf ani Bilbo mi nesedli hned v prvním díle a parta trpaslíků je jeden jako druhý, po týdnu od projekce už ani nevím, jak se jmenoval jejich kápo. WOW efekt se vypařil před deseti lety a spolu s ním i sympatické charaktery a uvěřitelné prostředí - zbyla jen fantasy rutina.
Hlava-22 (1970)
Film funguje (rozuměj "dává smysl") pouze za předpokladu znalosti knižní předlohy. Na diváka netknutého Hellerovým románem to musí působit jako chaotická smršť absurdních scének, mezi kterými bude jen stěží hledat souvislost.
Drive (2011)
Parádní cool jízda, za kterou mluví více obrázky než slova a která doznívá (především díky luxusnímu OST) ještě několik dní po projekci.
Cesta do fantazie (2001)
Já to mám s těma asijskýma "top" animákama pořád stejný. Prvních patnáct minut si šmakuju nad infantilně úchylnou grafikou, po chvíli se začínám nudit a koukat na hodinky - hlavní dějová linka jde tou dobou už mimo mě a při vytouženém konci tajně doufám v závěrečný majstrštyk, který by mi dal důvod udělit alespoň průměrné hodnocení.
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Animák, který navždy změnil svět kresleného filmu. Ano - od té doby se objevilo a objevuje mnoho propracovanějších a vtipnějších celovečeráků, ale Toy Story bylo první a opravdu nápadité.
96 hodin (2008)
Kombinace Bourna a Komanda s akcentem na osobní souboje v hlavní roli s Oskarem Schindlerem alias Qui-Gon Jinnem? To by jeden neřekl, že z toho bude taková luxusní pětihvězdičková jízda. Snad jen v závěru chyběla poslední kulka pro dcerunku Maggie Grace, která je až neuvěřitelně otravná.
My děti ze stanice Zoo (1981)
Syrovosti Christianina knižního vyprávění se nemůže žádný film rovnat, ale tohle je velmi zdařilé zpracování.
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Pozvolna se zažere pod kůži a pak už v žádném případě nepustí. Seriálová událost roku!
My z Kačerova (1987) (seriál)
Nejmilovanější průvodce víkendovým ránem a s příchodem VHS také neodmyslitelná podpora v časech marodění.