Recenze (22)
Železná srdce (2014)
Nejlepší scéna Tiger proti třem ale jinak víc kecání než bitev. Závěrečná scéna má s realitou společného asi jako World Of Tanks na PC. Průměr.
Edith Piaf (2007)
Příběh o feťačce s IQ na bodu mrazu, chováním páté cenové a umem zpívat.
Žena za pultem (1977) (seriál)
Máme prodejny o jakých se nám ani nesnělo:-))
Hrůza v lese (2011)
Stromový chirurg, to si dělaj prdel:-)
Titanic (1997)
Výborný adept na 10ti dílný romantický seriál, vhodný pro vysílací čas mezi 13 - 16 hodinou. Mezi Texas Rangery a Odpadlika.
Sinister (2012)
Vrahy znala většina hned na začátku, ale přeci jen jsem čekal lepší a zajímavější konec. Sirotčinec jednoznačně lepší. I přesto povedený horor.
V pasti (2005)
Hvězdička za pěkný booklet, jinak 103 minut nudy.
Speciální jednotka (2011)
Co na tom, že se obětuje skoro celá speciální jednotka a při záchranné akci zhebne dalších 100 vesničanů. Hlavně že zachráníme jednu bezvýznamnou novinářku. Bohužel ani poté jí zřejmě nedojde, kvůli komu tam všichni zařvali.
Letec (2004)
Z kina jsem tenkrát odcházel po 20ti minutách.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Ještě necelých deset minut před koncem jsem byl přesvědčen o čtyřech hvězdách. Deset minut po konci filmu pořád čumim jak puk. Skvělý závěr. Jsem rád, že jsem si počkal, vidět to před deseti lety, vsadím se, že si to tak neužiju.