Recenze (447)
Exciting Life of a Tree (1999)
Dobré nápady má chlapík, ale jeho tvorba je spíš blíže komiksům, než-li filmům
Lovec jelenů (1978)
Chtěl jsem dát 3, ale to si zřejmě tenhle film nezaslouží. Sice způsobu vyprávění jsem moc nepřivykl, jelikož sociální studie s tímto tématem a rozáhlostí mě neberou,....ale ruleta a herci jsou skvělí!
Princ z Persie: Písky času (2010)
Není to Mumie, ani první Piráti, ale pokoukání to je dobré.
Pan Nikdo (2009)
Film má bezesporu velké filmarske kvality, ovsem na pribeh je naopak velmi skoupi. /Možný spoiler/ Pocit co dostanete po zjisteni, ze 3h sledujete pouhou predstavu chlapce, ktery ma pred sebou velke zivotni rozhodnuti, lze prirovnat jen ke Skryte kamere, kde se vam po zaverecnych titulkach reziser vysmeje. 60%
Gakuen mokuširoku: High School of the Dead (2010) (seriál)
Jestli budou další díly jako ten první, tak mi v polovině exploduje mozek!
Rande naslepo (2010) (pořad)
ZEMŘI proradný Knore!
A-Team: Poslední mise (2010)
Stejně jako u Železomuže 2, jsou ve filmu momenty naprostého štěstí a blaha a momenty kdy se vlečou. Míň bych z toho dělal epickou akční jízdu a víc bych zůstal u komornějšího seriálu.70%
Den & Noc (2010)
Nejlepší kraťas od Pixaru! 100%!
Extn. 21 (2003)
Ke shlédnutí tu: http://vimeo.com/7624597
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
Otci prasátek se to nevyrovná, ale s přehledem strčí do kapsy Barvu kouzel .....90%