Recenze (297)
Arnold (2023) (seriál)
Pokud chcete něco na usnutí tohle Vás rozhodně unaví rychleji jak stání ve frontě.
Absurdní planeta (2020) (seriál)
Málokdy dávám odpad, ale tohle opravdu odpad je. Rádoby vtipné, debilní, trapné....tvůrce scénáře měl být hospitalizován ještě předtím než ho tohle napadlo.
Muž jménem Otto (2022)
Forest Grump
Physical: Sto statečných (2023) (pořad)
úúúúúúú ohhhhhh....rinse and repeat, fake and boring
Rod Draka - Princezna a královna (2022) (epizoda)
Bohužel oproti vrstvenému ději v GoT v HoD sledujeme málo linek a čím dál tím více pletich, drbů a nudy. Postavy mě připadají čím dál tím více předvídatelné, jednoduché. Sledovat přes hodinu to jak se dvě ženský handrkují, kluci šikanují, chlapi si dají po hubě a k tomu špetka CGI? Hmm...nevím jestli se ještě dívat na blonďatou rodinnou telenovelu
Matrix Resurrections (2021)
Tohle je parodie,nikoliv pokračovaní relativně zdařilé série. Ostudné, zoufalé a zbytečné
Duna (2021)
Impozantní, krásné, dobře zahrané, ale i nudné a zmatené.
Godzilla vs. Kong (2021)
Nejslabší díl, škoda.
Boj o moc (2018) (seriál)
Arogantní supové ožírající stále živého otce, kopa keců o ničem, nesympatické postavy a ochcávání obrubníků. Po druhém díle končím, lidi kteří mají tenhle život bych vysadil jejich vrtulníkem na pustém ostrově a nechal je se dohadovat zatímco by je vařili kanibalové v hrnci. 1* za asiata a toho kluka co málem dostal milion
Touha po vraždě (2020)
Trailer stačil, za tohle by měli platit divákům ne naopak.