Recenze (1 209)
22 výstřelů (2010)
Jasná ukázka dokonalého filmu s odfláknutým příběhem a scénářem! je to sakramentská škoda, protože Reno se tváří strašně drsně a kostí jednoho mafiána za druhým, je u toho nasnímanej nesekanou kamerou a choreografie akčních scén je uvěřitelná, stejně jako drsně ustřelené palice zdejších zloduchů! 70 %
Zlato (2016)
Jsou to snadné počty! 1 super námět podle reálu + 1x obsazení pupkatého Conaugheyo se sestřihem na Česílka + 1x koukatelný exteriér a 1 hustej soundtrack=4!!
Narozen 4. července (1989)
Dle mého názoru jednoznačně nejlepší herecký výkon Tomího Cruise!!! Škoda, že Stone nevysvětlil dostatečně důvod vzniku téhle vietnamské šlamastiky! Stejně tak USA neúspěchu/prohry! Ostatní bylo ale tak výjimečné, že nemůžu jinak než 4.
Rocco (2016)
Zklamání z tohohle Italského hřebce,a to ho mám opravdu rád. Dokument, ale není porno, a tak je nutné více přemýšlet, než jen bezprostředně klátit. Vadí mi, že spíš než sonda do života tohoto polo_boha, je to behind thé scene z různých pornofilmů. Vadí mi ošizená zpověď jeho kolegů z branže a nejvíc mi vadí minimum informací z roccových začátků... absurdně nejlepší postavou je pro mě nakonec bratranec Gabi
Wind River (2017)
Renner sem padne jak prdel na hrnec a to samé se dá vlastně říct i ó ostatním obsazení. V kompilaci s mrazivou divočinou a super přechodů z absolutního klidu do akce to dělá výjimečný biják! Na pět tomu ale chybí dotazenejši dialog a rozkrytí charakteristik alespoň hlavních aktérů....
Blade Runner (1982)
Spousty humbuku kolem téhle původní kultovky a přemrštěné očekávání! Tak bych popsal své první setkání, s nevím, zda původní režisérskou verzí nebo sestříhanou náhražkou... Skvělý nápad ve slabém tvůrčím konceptu.. uvidíme co na to remake
Lilyhammer (2012) (seriál)
Neuvěřitelně zábavná podívaná na sympatického mafiósa, snaživě se integrujícího mezi úchylné Seveřany v geniálně napínavém příběhu a mrazivém prostředí!!! Frankie boy hraje s neuvěřitelnou grácií!!!what thé fuck....?
Nenasytná Tiffany (2015)
70% hororový kumšt a vůbec nejlepší z českého hororového prostředí posledních let!
Brimstone (2016)
Celkem slušná filmařina, trpící přetaženou stopáží! Originální westernové zpracování a herecké výkony jsou tím vůbec nejlepším, na čemž lze stavět výsledné hodnocení...chapterové rozdělení smrdí Tarantinem, ale diváka to alespoň správně nasměruje a zorientuje.. zajímavá podívaná!
To (2017)
Těšil jsem se na lekačku jako blázen, ale dostal jsem odvárek průměrně rozjetého kolotoče a trdlujicího klauníka! K tomu mám obavy, že nebýt návštěvy kina a navíc Dolby Surround sálu, ubral bych ještě jednu... Tak děti, pomodlit, vyčůrat....a spát....dobrou Crusty