Recenze (545)
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Marhoul fajn aj keď škoda že sa to sním vyvíjalo tak prvoplánovo a že sme nedostali jeho, čiernobielu verziu Dobrého rána.
Dvojitý zásah (1991)
Van Damme a Van Damme nakopávajú Hongkongských zmrdov a je to celkom fajn. Navyše je tu zlatunká Alonna Shaw ale len pokiaľ je oblečená.
Osamělý mstitel (2003)
Ako keby to chcelo byť detektívnym thrillerom a akčným filmom ale nedarí sa ani jedno a zamýšľať sa nad tým tiež netreba ale pri vypnutej hlave to je celom fajn a Diesel tu vyzerá jediný krát drsne.
Na zdraví - Prstýnek (1982) (epizoda)
Príjemné zoznámenie sa s dobre obsadenými postavami a pár fajn hlášok. Veľmi sľubný začiatok a správna odpoveď je samozrejme Frajer Luke, s tým sa nedá nesúhlasiť.
Jedna rodina (2022) (seriál)
Vždy som to sledoval len jedným okom (preto nehodnotím) ale od tretej série to dramaticky zmenili. Časť pôvodného obsadenia odstavili na sporadické postavy, hlavná dejová línia sa presunula na kliniku a pôsobí to ako taká soft ordinácia.
R.I.P.D. 2: Rise of the Damned (2022)
Na to že to je video pokračovanie celkom fajn, s pár vtipmi a obstojnými trikmi ale bez nápadov a napojenie na jednotku je ťažko mimo.
Demolition Man (1993)
Dnes už legendárny film ktorý parádne dozrel pretože si nevedomky robil srandu z dnešnej doby. Navyše je to ačkné, nahláškované, v určitých momentoch správne brutálne so skvelým kastingom. Sandra je tu rozkošná. Absolútna pecka!
Asterix: Sídliště bohů (2014)
3D animácia je síce viditeľne slabšia ako klasická animácia zo sedemdesiatych či osemdesiatych rokov, napriek tomu je celkom príjemná. Inak to je ale starý dobrý, vtipný Asterix s fajn nápadmi.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Konečne poriadna vysoko rozpočtová fantasy s parádne živým svetom. Už prvá scéna je kurevsky atmosferická len škoda že sa to potom rozdrobí tými vtipmi.....no našťastie len v prvej polke.
Allan Quatermain a Ztracené Město Zlata (1986)
Všetká zábavnosť jednotky sa stratila a neostalo snáď nič. Obrovská nuda.