Recenze (380)
Pupendo (2003)
Horší komedie než Pelíšky, lepší film než Pelíšky...k naprosté spokojenosti by mi stačilo ještě pár vtipných dialogů navíc..
Čas pomsty (1993)
:)No jo, to byla tenkrát doba, doba videí a Lundgrena..
Gothika (2003)
Vizuálně pestrý, ovšem špatně napsaný a průměrně režírovaný "horor"
Pravidla vášně (2002)
Film, který si v mnoha ohledech hraje na něco víc (některé rádoby pseudointelektuální hlášky plus snaha o mix různých "kultovních" filmů), ale i přesto mě čímsi zaujal a hlavně - nenudil mě. Mám rád různé nenormální věci, zvláště ve filmu a když vezmu v potaz oblíbené "herce a herečky" (hrající ve svých seriálech či "filmech" čisté, hodné a skvělé teenagery) předvádějící cynismus, zkaženost a další krásné studijní prožitky (?) dostanu vcelku zajímavou "podívanou" a přidám-li k výslednému hodnocení kamerové a střihové úlety vyhází mi z toho ****
Zuřící býk (1980)
Ve všech směrech skvělý film s vynikajícím Robertem De Nirem a neméně dobrým Joe Pescim. Scorsesemu stačí k vyvolání napětí jen dva skvělí herci, ticho a pomalý pohyb kamery. "Nejumělečtější" (jestli se to tak dá nazvat) Scorseseho film a asi nejlepší De Nirův herecký výkon.
24 hodin (2001) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů všech dob - ve svém žánru.
Tenkrát v Mexiku (2003)
Jestli chtěl Rodriguez natoči akční spektákl, dávám 20%. V případě, že chtěl natočit parodii na předchozí díly El Mariachi trilogie dávám 70 %. Nevím, co se stalo, ale akční scény jsou nepřehledné, nudné, bez tempa a hlavně mě zaráží nezvládnutá filmová "řemeslnost". Hrozné zvuky, špatný střih akčních scén..a nakonec zbytečná překombinovanost. Na druhou stranu několk vtípků či narážek a pár originálních scén.. Resume? ** a půl.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Sličný a nesmrtelný jako Eldar, vznešený jako Gandalf, místy tragický jako Denethor a přitom dramatický a díky Gimlimu i vtipný..prostě úchvatný filmový klenot.
Miluj bližního svého (1999)
Mám rád tento typ filmů...navíc závěr je opravdu "zajímavý". A navíc nás paranoiky udržuje tento film celou dobu ve střehu:)
Nesnesitelná krutost (2003)
Já mám prostě Coeny rád:) Škoda prostřední částí filmu..jednou jsem zývnul:´(