Recenze (84)
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Je zde hodně negativních komentářů, ale řekněte mi proč ? Já jsem se pobavila téměř královsky :D
Chceš mě, chci tě (2009)
Jedna z mála velmi povedených romantických komedií, u které jsem se jako divačka opravdu s chutí zasmála...
Million Dollar Baby (2004)
Skvělý film a kdo tvrdí opak, je blázen !
Nedotknutelní (2011)
U tohoto snímku snad můžu říct jen : " Skvělá práce ".... Velmi příjemný film :) Rozhodně 100%....
Koupili jsme ZOO (2011)
Moc krásný film plný lidské snahy, lásky (nejen ke zvířatům) a také životních překážek... Udělal na mě velký dojem :)
Legenda o Zorrovi (2005)
Pokračování není takové, jako díl první, ale taky dobré :)
Zorro: Tajemná tvář (1998)
Dobrý film na odreagování s báječnou hudbou Jamese a skvělými herci v hlavním obsazení...
Kokosy na sněhu (1993)
tak tuto komedii si pamatuji z před pubertálních let :) A je rozhodně skvělá ! Moc ráda se na ni kdykoli podívám a navíc Sanko je největší borec :D
Dr. House (2004) (seriál)
Není co dodat... Hughovi role Gregoryho sedí, jako hrnec na prdel!!! Skvělý seriál nepotřebuje dalšího komentáře, je jich tu souhlasných dost :)
Titanic (1997)
Samotný film samozřejmě žádnou kritiku nepotřebuje - dle mě je umístěn jako jeden z nejlepších na světovém žebříčku !!! Skvělá kamera, Cameronova režie, báječné herecké obsazení (DiCaprio, Winslet) a především hudba Jamese Hornera je neuvěřitelná !