Recenze (1 408)
Velká šestka (2014)
Bezbolestná pohodovka.
Trosečník (2000)
Good mood movie. One man show. Entertainment.
Mission: Impossible (1996)
Setting the stage. Série zraje jak víno a někde začít musela a zvládla to se ctí.
Terminator Genisys (2015)
Nevydržel jsem ani pět minut a jsem zaujatý proti očividné bezduché komerční ždímačce značky, která má ne na víc, ale ze které se dají stavět kulty. Bohužel, místo dobré apokalytické scifárny o vraždícím stroji, z toho je průměrná kvaška na úrovni Power Rangers. A ti aspoň věděli, čím jsou a na nic si nehráli.
Hraběnka z Hongkongu (1967)
Nejde o kdovíjakou podívanou. Chaplin chce bavit. Daří se mu to na úrovni normální veselohry. Oddech.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
wow. perfektní akční film. líp to nejde. leda tam být osobně při tom :-) Nejlepší M:I. Kombinuje nápad a značku nastavenou prvním filmem, supermana nastaveného druhým, byť špatným filmem, Bourne-Bond týmovku oživenou J.J.Abramsem, který sérii produkuje s Cruisem dodnes, ve třetím výborném, trochu moc vážném, filmu, a spektákl čtyřky, díky níž víme, že hlavní postava je cool kaskadér. Krásná žena, evropské lokace, desítky skvělých nápadů a můj nekritický rostoucí obdiv, že Cruise dělá lepší a lepší filmy s věkem a nepodléhá stereotypu. Cool stuff :-) 2020: Pořád TOP. A trailer bezchybný: https://www.youtube.com/watch?v=gOW_azQbOjw&ab_channel=MissionImpossible
Leviatan (2014)
Tak nějak téma, které jsem chtěl dlouho vidět, jen jsem nečekal, že to bude v tomto zpracování z konce světa. V domácím provedení nicméně asi ještě působivější. Režie pečuje o každou kompozici, vodky se vypije hektolitry, herci hrají přesvědčivé postavy v každé míře opilosti, apokalyptická atmosféra odpovídá času a místu. Jen to starostovo umístění pod obrazem "nejvyššího" působí někdy až příliš prvoplánově. Jako celý příběh, jako celý film, ale to je asi tak jediná výtka, že to diváka nenechalo trochu víc v nejistotě. Takhle je to zlo až příliš obnažené. Každopádně to je to husté pomalé drama, které více, než za nijak ohromující pointu, stojí vidět za tu cestu, kterou k pointě pomalu, ale jistě, dojde.
Trainspotting (1996)
Vyplazený jazyk jedné generace, určující, co se bude poslouchat a o čem se bude roky mluvit :-)
Ant-Man (2015)
Pohodová komedie z vesmíru Marvelu s Mikem z Přátel a x herci z populárních seriálů o chlapovi, který je dost v pohodě na to, aby lítal na mravencích a zmražoval sejfy. Z Marvelu veselý průměr, bez nudy a hany.
Domácí péče (2015)
Normální český film s laskavým humorem. Místy zašustil scénářem, ale na druhou stranu vnesl do českého prostředí ženskou, která má ráda lidi a neumí si na život stěžovat, třebaže ho nemá nejjednodušší. Víc takových postav :-)