Recenze (1 877)
Captains Pride, Volume 33
Pani působila, jako že si jen zašla na pedikúru.
Příchozí (2016)
Chápu, že bez "povinných" klišé by tvůrci neměli co žrát, ale moc mě to nezajímá. Námět ok, "objevná" fejsbůková moudra už tolik ne. I když je roztomilý, že jsme natolik zdegenerovaný, že se musíme takhle vychovávat. No tak snad to konečně klapne, držim palečky. ..... Addamsovic (neplést s Adams) pacičky hezký.
Rozpolcený (2016)
Áčkový céčkař Mr. Black Bean nezklamal - mohlo to být mnohem lepší, míň oslizlý, víc hluboký, blabla, ale stejně je to tak nějak hezký, že se na něj ani nejde zlobit. McAvoy je zkurvený bůh.
Robinsonův ostrov (2017) (pořad)
Koukám na to hlavně kvůli tomu, že tam někoho znám, ale teda zatim první díl (pracovní název "Trafikantka má bordel v trafice") solidní nuda a moderátor nesolidní prkno.
Smrtící včely (2008) (TV film)
Céčková jistota.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Nic pro feminist(k)y. A přesto mám skoro chuť dát 2*, jak si tu od zívání vyvracím panty. Bitches ruin everything.
O kuřatech a lidech (2015)
Svatební váza: Kindergarten Edition.
Četníci z Luhačovic - Pytláci (2017) (epizoda)
Kurňa, fas ist das?
Černí baroni (1992)
Kéž by Lanďák #2 zůstal jen hercem a dobrou vílou z periférie. Schmitzer ♥. Atakdál. (3,5*)
Do roka a do dna (2011) (pořad)
Nakalenej Klepl to the rescue.