Recenze (1 872)
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
(Hodnocení je za kino s titulky od Otrlých prznitelů. Proč to řikám? Viděn kousek s normálníma a... Ne.)
Vyfič! (2009)
Holčičí film. Ellen Page. Díknedámsi. 2-3*
Zootropolis: Město zvířat (2016)
(* dolů za závěrečné tancovací zlotitulky, to už jsem klasicky dopapala svou mrkvičku trpělivosti)
Scanners (1981)
(3,5*)
Realita (2014)
Takový ten bezdotykový miniorgasmus.
Ropáci (1988) (studentský film)
(1* ubírá fakt, že jsem se k tomu konečně dokopala tak o 10 let pozdějc, než by bylo záhodno)
B-Movie: zvuk a rozkoše západního Berlína 1979-1989 (2015)
Ále co, před lety bych dala 5* bez mrknutí a šla polykat slzy štěstí pod peřinu s rukama pod ní, tak zaokrouhlim nahoru. Naprosto geniálně roztomile sestříhaný (já věděla, že toho hlavního nekromantického klučinu odněkud znám).
Smrt a dívka (1994)
(5. čistě za ten konec)
Strážci Galaxie (2014)
(2,5*)
Srpnový underground (2001)
Milá nenáročná pohodovka na nedělní odpoledne, kterou jsem si schovávala "na zvláštní příležitost" přesně 10 let. Nezklamala. V kině jsem si říkala, že jestli je to v černejch, dám 4*. OK. Čas od času to sem do sklepa zajdu zkontrolovat.