Recenze (1 870)
Přišla v noci (2023)
Největší horor je, že souhlasim s fuxoftem. (3,5*)
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 5 (2024) (epizoda)
I'm a simple man, náhodně přepnu, vidim Kerna tančit, I press like
Fleishman v průšvihu (2022) (seriál)
Jak jsem poznal vaši jebnutou matku. (3,5*)
Lucie - Černý kočky mokrý žáby (2024) (koncert)
Vykuchaný zvuk, vypasená kapela, vyhřezlá nostalgie.
Benedetta (2021)
Tfuj, tak vodporná hlavní postava zasluhující Bobligovo pohlazení nebyla snad ani v Jako v bavlnce. Stabilně 3*, ke konci ultimátní filmová antikatarze. Ještěže jsem na to nešla ve Varech, asi bych Ocha na kolonádě kopla do holeně.
To se mi snad zdá (2023)
Ok, tak nešpatný 3,5* nahoru, ale jen proto, že sme to viděli na Nicovo naroski! (a pak se mi zdálo o černý postavě v rohu, což už tak nešpatný nebylo)
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
(AKOBYSPOILER) Konec samozřejmě velký otřesný. Neni doživotí, neni láska. Lol.
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
3* ode mě dostane česká pohádka už jen za to, že u ní nedávim cukroví. (2,5*)
Conann (2023)
Nejsem feminista, ale...
Rozhodně nejsi zvaná na mou bat micvu! (2023)
2,5*; cílovka 12-; teen komedie z biřmování when