Recenze (1 872)
Polibek upíra (1988)
Pan Herec.
RoboCop (1987)
(ty 2* tady doteď byly asi z dob, kdy jsem na filmy kladla nějaký nároky; 3,5* za efekti)
Božská extáze (2010)
Židi sou divný.
Austin Powers - Goldmember (2002)
Braschle.
Upír z Feratu (1981)
Vykuchaný jak samuraj, ale domyslim si všechny ty prima nenatočený/vystřižený věci a zaokrouhlim prima nahoru.
Ejzenštejn v Guanajuatu (2015)
(dám si tu námahu a 3,5* zaokrouhlim nahoru jen proto, že je to Greenaway /posička)
Anička s lískovými oříšky (1993) (TV film)
(hvězdičkové dojmy nepamatuju, ale ta ovčí držka byla fakt špatenka, kam se hrabe Opičí král)
Nenasytná Tiffany (2015)
Nenasytná nuda.
Pan Nikdo (2009)
Strhující nic. (3,5*)