Recenze (179)
Rango (2011)
Jeden z nejlepších animáku poslední doby a možná všech dob.Toto dílečko, které všemi směry připomíná Mrtvého muže, Desperado a další různé westerny si určitě zaslouží Oscara.Navíc je nejlepší tento skvost vidět v originálním znění, tak si člověk víc užije hlášky Johnnyho Deppa, který úžasně Ranga nadaboval.
Nebezpečný útěk (1990)
Gene Hackman ve ,,vzrušující´´ jízdě rychlíkem.
Opravdová kuráž (2010)
Tento film si nezaslouží ode mně nic jiného než potlesk.Výborný scénář, úchvatná příroda a hlavně skvělé herecké výkony, chtěl bych hlavně poukazát na Jeffa Bridgese v roli Cogburna.Po Seriozním muži, který byl trochu slabší se Coenovi u mě opět vyzdvihly jako režisérka elita současnosti.
Připoutejte se, prosím! (1980)
Tento film je opravdu nejlepší na noc.Spousta gagů a nezapomenutelný doktor Rumack alias Leslie Nielsen, který sice nehraje hlavní roli ale je prostě nejlepší.
Králova řeč (2010)
Výborný historický film.
Cizinec (2010)
Když sem odcházel z kina, tak sem si připadal že to je docela pohodovej film a klidně ty 3* bych dal ale nasledující den, bohužel hrůza.Milostných scén zde bylo málo (ba skoro žádná), zmatený děj a snad jen krása Benátek je jediný plus tohoto filmu a Angelina už opravdu není nejmladší.
Co je doma, to se počítá, pánové... (1980)
Rodina Bartáčkových a Novákových mě opět pobavila. :)
Dirty Mary a Crazy Larry (1974)
Výborná předloha pro Auto zabiják.Spousta skvělých akčních scén a zajímavostí je že dvě byly skoro identicky stejné jako právě v Death Proofu.
Pelíšky (1999)
Nejlepší česká komedie, která krásně vystihuje tehdejší bídná léta.Všichni kdo zde hrají předvedli nejlepší herecké výkony v kariéře.Absolutní špičkou ale je Kodet a Donutil :)))
Smrtonosná past 2 (1990)
I když je to dvojka, tak mě strašně bavilo.Akčních scén neubylo a Bruce Willis je pořád nejlepší akční klasik.