Recenze (258)
Jezdci Apokalypsy (2009)
Na začátku to byl dobrý nápad, vše je v pořádku dokud vám nedojde že vše co má vyrážet dech a vyvolávat mrazení v zádech už tady někdy bylo. Nic co by nadchlo nebo překvapilo se zde nekoná a tak se vracíme do šedivého průměru.
Liga výjimečných (2003)
Podívat se a zapomenout !
23 (2007)
Dokud se jen počítá tak mě to bavilo a moc ale postupem času jako by došla šťáva a někde to začalo drhnout, no a konec radši vynechat úplně, škoda..
Stalo se (2008)
Námět se mě celkem líbí, jen to zpracování je poměrně dost slabé, U některých scén sice trochu zamrazí ale někde kolem poloviny se to celé sekne a začíná celkem nuda a do toho pro mě nepovedený konec, ne víc jak tří rozhodně nemůžu.
Soudný den (2008)
Průměrná postkatastrofická podívaná na jedno použití. Kdo umí u těchto filmů vypnout mozek tak si ho určitě užije.
Zodiac (2007)
Skvěle postavený film který mě neustále nechával na pochybách o všech podezřelých a přitom bez přestání hlodal v hlavě do myšlenky kdo je vlastně vrahem!
127 hodin (2010)
Po celo dobu jsem se nenudil , právě že naopak , do filmu se prolíná tolik vedlejších scén a příběhů které nutí se zamyslet nad otázko co by se asi honilo hlavou zrovna mě? Nezlomná vůle přežít je obdivuhodná, snad jí má každý z nás.
Občanský průkaz (2010)
Proč komedie? Jako občas jsem se uculil to jo ale řekl bych že jde jen o drama a to místy pěkně depresivní. Dobrý příběh podtržený dobou ve které se odehrává a do toho skvělé herecké výkony až se nechce věřit že někteří herci stojí před kamerou poprvé.
Černá kniha (2006)
Trošku zklamání ale i tak velmi povedený příběh na který se dobře dívá, snad jen zbytečná délka nebo jistá předvídatelnost mě donutili ne dát o hvězdičku navíc .
Zdrojový kód (2011)
V jednoduchosti je síla a ne jen síla ale i emoce, napětí, akce. Nějakou nelogičnost už jsem se u tohoto žánru naučil ignorovat a už si jen užívám, skvělá podívaná.