Recenze (1 239)
Titan A.E. (2000)
S jistou znalostí japonské animované školy mé nároky poněkud vzrostly :) a za víc než ** toto být nemůže -- muselo by být trochu neprovařené a nepředvídatelné...
Hannibal - Zrození (2007)
Bude částečný SPOILER!!!! ... tedy potom, co napíšu, že jsem čekal větší průšvih, že na druhou stranu ten kluk to zahrál výborně, ALE je Hopkinsovi bohužel hrozně nepodobný.... A že tentokrát to bylo o něčem ale úplně jiném, a bylo to plné přesvědčivých a dobrých, ale i trapně laciných scén... Jo a ten trochu-spoiler: Nepřijde vám, že jsou evroamerické filmy, co se týče japonského kulturního vlivu, nějak úchylně trapně stejné? Chlap potká Japonku, oblíbí si ji a přisvojí si ji na sex a podobné věci? Já už jsem takových filmů viděl TOLIK!!! Ach jo... :-/ Na druhou stranu, moje učitelka japonštiny, ta se mi líbí hodně 8-D
Jája a Pája (1986) (seriál)
Někdy touhle dobou už mi jako děcku šíleně vadil FIlipovský, který bral kvůli prachům prostě ÚPLNĚ VŠECHNO. A když se pak pitvoří úplně v každém filmu....
Monstrum z galaxie Arkana (1981)
umělecké kvality "blbé", ale jinak ten film je krásně šílenej...
Příběh žraloka (2004)
Velmi špatné. Možná, že kdybych byl nekritický hiphop-fanda a černoch z Brooklynu, že bych dal hvězdičku, možná i dvě. Film, který by určitě lépe fungoval nekreslený a "nezvířátkovaný".
Poslední samuraj (2003)
Suverénně namyšlené herectví Cruise jako vždy zabraňuje ponořit se do příběhu. Teda aspoň mně, spousta lidí si to asi užila nehledě na znásilněnou historii a naprosté nepochopení tvůrců, jaké postoje k ostatním ti samurajové měli a jaké byly jejich hodnoty (bušidó). Nápověda, tak trošilinku malinko obráceně. (Co dopihele měl jako znamenat ten ultradebilní výrok o rozdání zlata lidu??). Ale jasně, jestli chcete patetickou, vykalkulovanou pohádku - vykradení Tance s vlky se zpomalenými pseudoromantickými cool záběry a jako obvykle roztálou japonkou, co je k mání, klidně na to koukněte. A budou to žrát i japonci coby osobitou fantasmagorii, jak je vidí na západě :-) Vysoké hodnocení hlavně za hudbu a japonskou estetiku.
Profesionál (1981)
Film nehodnotící, nepodsouvající názor a interpretaci... Vynikající přímočarý Belmondo a Hossein bez pitvoření... Sedící pointa...
Ohnivé oči (1984)
Schématická klišovitá nuda. Zřejmě totálně zvoraný scénář... Nejméně dvě hvězdičky (ano, počítat umím) dávám za razanci, s jakou jim ta roztomilá holčička nakopala pr***e. Ale to je tak všechno.
Troja (2004)
Převyprávět Illiadu bez bohů je jako převyprávět bibli bez Boha. Ne že by to nebyl zajímavý pokus, ale jaksi ztratíte hlavní důvod dění... A je z něj tupá akční řachanda.... kterých je 12 do tuctu (narozdíl od Illiady, která se čte již 2500 let). Asi tak -- film standardní zábava pro masy, a zmíněné pojetí mě trochu otrávilo a sejmulo další hvězdičku.
Kanibalové (1980)
Že je něco nechutné, syrové a šokující, ještě neznamená, že je to dobré... Ani na "filmařině" v tomto filmu neshledávám nic, za co bych mohl hodnocení zvýšit.