Recenze (127)
X Factor (2008) (pořad)
Zbytečné, nudné, nezáživné, hrozné, ubíjející...a mohl bych pokračovat dál a dál...
Invaze (1996)
Charlie Sheen v nezvyklé roli. A nedopadlo to vůbec špatně. Ba naopak. Bavilo mě to od začátku až do konce. Výborný scénář.
Tým na hraně (2010) (TV film)
Nejlepší ukázka toho, že když se chce, tak to jde. Tým, který byl všem pro smích a nepočítalo se s ním ani do čtvrtfinále všem ukázal, že když se hraje srdcem, tak Vám nepomůže ani ten největší talent na světě. Tým je víc, než hvězdy!
Nagano 1998 - hokejový turnaj století (1998)
Vzpomínám si, jak jsme na to koukali místo učení na základce. Určitě největší úspěch ledního hokeje u nás, který bude už jen těžko k překonání.
Discopříběh (1987)
Pro mě jedna z klasik českého filmu. Ikdyž to není žádná zázračná pecka, Ladislav Potměšil se s rolí otce popasoval nejlépe jak mohl.
Discopříběh 2 (1991)
"Tak to vyhodim....Ale ne nevyhodíš! Že né jo? To mě neznáš". Super pokračování prvního dílu...ale byl to jen začátek a pár dalších scén uprostřed filmu...jinak docela slabota oproti jedničce.
Na vlásku šťastně až navěky (2012)
Hodně jsem se zasmál. Naprosto dokonalá sranda vtěsnaná do šesti minut. Určitě stojí za to zkouknout.
Nedotknutelní (2011)
Naprosto úžasně uchopené drama míchané s komedií. Určitě skvost tohoto žánru."Kdo se nehýbe, tak ten nemlsá"
Dohráno (2001) (pořad)
Výborný pořad o dvou nejsledovanějších sportech naší země.
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Seriál mého mládí. Toho času co jsem u toho naseděl. Určitě jeden z nejlepších kreslených animovaných seriálů všech dob.