Poslední recenze (98)
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Dokonalá prechádzka farebnou záhradou chutí, podivností a morálnych ponaučení pod vedením Tima Burtona? Áno prosím! Do očí bijúca šablónovitosť sa stráca vďaka majstrovsky usporiadanému storytellingu a času venovanému jednotlivým postavám, o ktorých sa dozvieme presne toľko, koľko treba. "Chutné" fantasy s Deppom v štýle hrania, ktorý mu podľa mna sedí najviac. 4,5*
Ima, ai ni jukimasu (2004)
Dokonale fungujúca romantika, ktorá svojim námetom nenechá nikoho chladným. Uveritelne zahrané hlavné trio sprevádza neuveriteľne čarovný príbeh, ktorý zaujme už svojim začiatkom a koncom úplne diváka odrovnáva, taký je silný. Úplný záver je na môj vkus je príliš samoúčelný, no vzhľadom na samotnú fantasy stránku sa dá jednoducho začleniť a prijať do perfektne fungujúceho celku.
Kokuhaku (2010)
Nádhera. Takéto niečo som nečakal. Dokonalo spracovaný príbeh v školskom prostredí, premyslený do jediného slova. Bez väčšej námahy si vás získa každá postava svojím zmýšľaním. Príjemný hlas Takako Matsu nenudí ani pri dlhšom rozprávaní, všeobecne sa na film s perfektným zladením hudby či už pri monológoch alebo slow-moušnoch skvelo pozeralo.
Poslední deníček (5)
Zmena kurzu zo západu na východ, z Hollywoodu do Japonska!
Alebo inak povedané, hollywoodska tvorba ma prestala absolútne baviť. Za nové smerovanie vďačím hlavne knihám: Musaši a Šógun, takisto práve rozčítanému Taikóvi. Východná kultúra ma zaujala hlavne jej ideálmi, filozofickými názormi a pochopením. Samozrejme aj mnohými ďalšími vecami, napríklad prirodzená krása japonských žien alebo rôzne pohľady na cenu ľudského života.