Recenze (1 017)
Báječná léta pod psa (1997)
Knihu se nečetl, ale je přínosem pro diváka, že ve filmu je zastoupena herecká elita.
Obecná škola (1991)
Nejlepší - Jen si zpívej fašisto, spojenci jdou na jisto :)
Číslo 5 žije (1986)
Film z dětství, který si rád pustím vždy jednou za čas, jeden z aspektů, který mě přinutil se zajímat o techniku.
Pláž (2000)
Povedený film z krásného prostředí, úžasný soundtrack. Film vtáhne do děje, tak že prožíváte všechny pocity spolu s hlavními aktéry. Rozhodně si ten film zaslouží lepší hodnocení nemyslíte???
Devátý den (2004)
Ulrich Matthes mi jako hlavní postava moc neseděl, netvrdím že je to špatný herec, ale prostě mi u něj sedí více záporná role. FIlm je zvláštní tím jak působí psychologicky, ovšem zaslouží si jen 3 hvězdy.
Dobrý Will Hunting (1997)
Robin Wiliams fakt okouzlil, dobrý scénář se jen tak nevidí, hlavně se mi líbilo jak se z ničeho dá udělat pevné přátelské pouto mezi pacientem a psychologem. Každý by z nás by si přál řešit rovnice jako Will Hunting.
Pouta války (2004)
Takový jihokorejský vojín Ryan, spousta zajímavých momentů, zajímavé postavy dvou bratrů během korejské války, surové zobrazení tohoto boje proti komunismu, o pár let později prišel zbytečný Vietnam. Korejská válka je zde zobrazena bez nadsázky oproti seriálu MASH. Rozhodně mě jihokorejská kinematografie překvapila.
Můj táta hrdina (1994)
Letní oddychovka na dlouhé zimní večery, bez G. D by to bylo fakt o ničem.
Návštěvníci: Cesta do Ameriky (2001)
Je smutné, že komické prvky se opakují jen v novém kabátě. Ale i tak jednou za čas se na to dá podívat.
Návštěvníci 2: V chodbách času (1998)
Velice negativní ty vaše komentáře, asi budu bílou ovcí, jelikož mě tohle oslovilo. Cestování časem v tak poběhlé komedii má svoje kouzlo. Musíte se na to dívat s nadhledem, a ne jako zarputilí kritikové pak Vás to možná i pobaví.