Recenze (415)
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Od tohodle filmu to zacalo u Kevina upadat, co si budem povidat (vyjimkou je max Red State, ale to je uplne z jineho ranku a taky ne pro kazdeho). Absurdni retro, clovek, ktery nezna Smithovy predchozi filmy ztraci desitky procent zabavy (coz je spis minus). Parodie (i na sebe sama) se udelat lepe. Tazke dve hvezdy plus jedna navic pro fanousky
Sing Street (2016)
Vic, nez prijemna oddychovka, ktera ziskava body (hvezdy v tomhle pripade) za muziku. Ale taky za celkove retro, za netlaceni na pilu ani na city
The Fundamentals of Caring (2016)
Rozkroceni mezi indie good-filmem a hollywoodskym dojakem je tezky ukocirovat. A tady se to bohuzel taky nepodarilo. Porad je to fafn film, ale tech hollywoodskych klise, ktere tu indie naladu narusujou je trosku moc (zvlast finale samozrejme). Takze bohuzel jen prumer, skoda...
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
S pulrocnim zpozdenim jsem se k tomu konecne dostal, nakrmen recenzemi vytkami v nich, slovy nadsencu i hejtru a zlatou soskou pro Leonarda. A proste ne, je to dlouhy, ten Oscar za herectvi je opravdu vysmech (v tenhle konkretni moment). Krasne natoceny, jasne, ale dramaturg by si uzil. Kdzy me podobne laden Bone Tomahawk bavil ve vysledku vic (a tech spojitosti je tam spousta vlastne), tak uz je to co rict. Zarazilo me nedatovani udalosti, kdy diky tomu, ze divak nevi, ze se tam chudak Glass plazil nejakej 60 dni, tak mu to pripada prestreleny, ze si hlavni hrdina dovoli veci, jako Wolverinuv synovec. Ale to je tak asi vsecko. Hodne dobry tri, ale to u filmu tohodle statusu je vlastne malo
The Driftless Area (2015)
Indie film, ktery se snazi mit indie mysteriozni presah, ale vubec to nefunguje (a to ja takovy filmy zrovna rad): Natoceny je to hezky, ale jinak jednoduse hra na umeni: Ta snaha byt neco vic z toho strasne pristi a je to az neprijemny ten boj tvurcu sledovat. Takze bohuzelo ani ty dve
Nástupce (2016) (TV film)
Pro *CARNIFLEX - Lyndon byl prezidentem 6 let (podle wiki), ale ve filmu je jasne ukazano jeho druhe zvoleni. Takze nedavat pozor v dejepise je jedna vec, nedavat pozor u filmu jeste horsi (tady) Jinak film pro milovniky zanru, k tomu se neda vic napsat. Crantson bozi, hluche sceny minimalni atd
Everybody Wants Some!! (2016)
Od Linklatera zklamani, od slibovaneho retra ke komediim National Lampoon taky. Ve vysledku jenom prumer, spis pod prumer, ktery se vam musi trefit do nalady
Americká reportérka (2016)
Dokazal bych si to predstavit kratsi, an druhou stranu to (pro me) vylozene hluche momenty nemelo. Stridani a mix zanru mam rad a tady to vcelku funguje, takze me zarazi jedina vec vlastne. Opet se to neobjevilo v ceske distribuci.
Demolice (2015)
minus jedna hvezda za to, ze to vlastne meohlo byt pristupnejsi. Vsechny ostatni hvezdy za to, jak presne to urcity veci zobrazuje (sam jsem si podobnou situaci prosel).
Od pěti do sedmi (2014)
"Nic netrvá věčně" neznamená, že to ztrácí na hodnotě. Možná to je jen zdůvodnění jak ulevit duši, aby tak netruchlila. (emma53) - je moc fajn obrat. A konec je podpasovka :) RIP Anton