Recenze (20)
Nikdy to nevzdávej (2008)
Moc idealizovaný film.Na prvé pozretie celkom fajn film ale inak je to taká teenegerská zábavka s peknou blondínkou a testosterónom nabitými chalanmi.
Nikdy to nevzdávej 2: The Beatdown (2011)
Popravde,mne sa to táto dvojka páčila viacej ako prvý diel.Jai white je urobil svoje a fighty boli lepšie ako v jednotke.Celkový dej sa mi viacej páčil.
Pacifik (2010) (seriál)
Som mierne sklamaný.Čakal som viac.Niekedy som rozmýšlal,že to ani nedopozerám.Pacifik sa jednoducho nedá porovnávať s Bratstvom neohrozených.Škoda.
Splice (2009)
Zvláštny film.Zaujímavá myšlienka kríženia živočíšnych druhov ale keď som videl ako sa klátia ľudia s hybridmi,tak mi zle prišlo.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Skvelý miniseriál.Keby som mohol dám mu 6 hviezdičiek.
Mission: Impossible II (2000)
Mission:Impossible ako také mám rád.Je to celkom dobrá bondovka v americkom prevedení.Tom Cruise má svoje herecké kvality a vie zaujať.Ale toto druhé pokračovanie je jednoducho pre mňa prehnané a trápne.Cruise tu vyzerá ako neporaziteľný gigolo,pre ktorého nieje problém skoro polonahý vyliezť na vysokú skalu bez istenia a so skokmi,pri ktorých som sa musel smiať.Nachádza sa tu veľa nadľudských výkonov,pri ktorých zostáva rozum stáť.Škoda.Pre mňa je toto druhé pokračovanie najslabšie.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Zaujímavý nápad stretu našej civilizácie z obdobia dobývania divokého západu s mimozemskou rasou,pre ktorú je zlato rovnako dôležité ako pre nás.Výborné herecké obsadenie(Daniel Craig,Harrison Ford),strhujúci dej plný boja a rovnako aj kráska Olivia Wilde spravili na mňa skvelý dojem.Pre mňa bol tento film príjemným prekvapením.Podľa mňa si 4 stars zaslúži.
Krvavý diamant (2006)
Podľa mňa najlepší Leov herecký výkon(azda ešte film The Departed). Realisticky zobrazená situácia v Afrických krajinách,skvelé herecké výkony,celkom slušný záver filmu a napäté scény robia z tohto filmu skutočne zaujímavú podívanú.:)
Templář (2011)
Skvelí herci,dej a záver filmu.Bojové a krvavé scény stoja naozaj za pozretie.Film je okrem iného aj náučný z oblasti dejín,pretože sa odohráva krátko po križiackych výpravách.
96 hodin (2008)
Liam Neeson znovu dokázal svoje hereclé kvality.Jeho krásna dcéra spolu s jej kamarátkov,ktoré sa vydali na ''výlet'' po Francúzku a skončia v rukách albánskych únoscov,ktorí obchodujú s bielim mäsom a drogami.Neeson ako bývalý profesionál sa okamžite vydáva do Európy bojovať proti únoscom ale aj skorumpovanej vláde.Film je plný vzratov,akcie a bojových scén.Môj najoblúbenejší film!