Recenze (119)
Uteč (2017)
Teď, po letech jsem se na to podíval podruhé a opravdu se na film soustředil a musím uznat, že Peele je tady v několika ohledech až geniální. Tak skvělou atmosféru jsem viděl skutečně jen v několika pár dalších filmech a i všechno další okolo je tady vskutku perfektní- Od herců počínaje až po masky, kameru a zvuk konče.... Tohle je pro mě vynikající filmový zážitek, který ve mě rezonuje........
Uvnitř (2023)
Absolutně vynikající, leč konec mě naštval a tak jen 4 hvězdy. Kdyby byl doslovnější a lepší konec, byl by to plný počet, protože mysteriozní atmosféra, neotřelé téma a skvělý Dafoe- to mě fakt hodně bavilo
Po strništi bos (2017)
Jan Svěrák to pořád umí…… Ty jeho sklony k velkoleposti jsou pořád vidět ….. bavilo mě to a bylo to fajn
Greta - osamělá žena (2018)
Výborný Mysteriozní thriller se skvělými herci a šokujícími pointami. Drželo mě to v napětí po celou dobu a párkrát jsem se i dost vylekal (když Frances otevřela tu skříň a tam ty kabelky a další….) konec už jsem čekal, ale nic to nemění na opravdu skvělém zážitku z filmu…….Jo a Skvělá Maika Monroe
Hlasy mrtvých (2023)
Film i přes pár zajímavých nápadů veskrze průměrný, ale ten Noční Kinozážitek od 22 hodin s Mým Člověkem prostě nezapomenutelný......
Kosmonaut z Čech (2024)
Volná asociace myšlenek, která při správném naladění přinese vlastně velmi dobrý zážitek.... Čekal jsem trochu víc, ale zklamán nejsem.... Plyne to pozvolna a já vždy měl rád klaustrofobický a přitom nekonečný prostor lodi potažmo vesmíru s různými technickými udělátky a vše ohledně vesmíru jako takového Navíc, když jsme tady jakožto Češi, pasováni na technologický vrchol vesmírného programu, což je úsměvné, ale velmi zábavné....
Nic ve zlým (2023)
Vynikající komedie, kde excelují oba dva hlavní herci. Je to vtipné, svižné, neotřelé a zábavné. Zhruba po hodině tomu trochu dojde dech, ale konec opět velmi dobrý. Perfektní pojetí, které osloví jak dnešní mladou generaci, tak starší generaci 50+..... Matthew Broderick tady vypadá hrozně legračně
Aquaman a ztracené království (2023)
Pořád velmi dobré, zábavné, ulítlé a akční, ale pravdaže o něco slabší, než jednička. První díl měl lepší efekty, příběh, napětí i hrdinské momenty a celkově to je plnější a komplexnější film, který dává větší smysl. Je třeba ale říct, že jsem od dvojky nic moc nečekal, dostal jsem ale příjemný Sequel, který svižně odsýpá a baví.... Záleží taky vždy ale na tom, s kým a kde se na film díváte a jaká u toho je atmosféra... To dělá hodně A tohle bylo dá se říci nezapomenutelné....
Jerry Maguire (1996)
Další nezapomenutelná role Nestárnoucího Mistra Toma Cruise. Dal jsem si to teď po letech a musím uznat, že i přes všechen americký patos a předvídatelnost je to výborný film s fantastickým Cruisem a skvělou Renée Zellweger. Krásnej Romaticko-Sportovní příběh plnej emocí, kterým jsem věřil.
Hoří, má panenko (1967)
Jeden z nejlepších Českých filmů Historie. Ta autentičnost nemá obdoby a co do humoru, tak je zde jen málo konkurence jak u nás, tak ve světovém filmu. Forman je Legenda