Recenze (1 177)
Vrtěti ženou (2011)
Ale jo, roztomile odvyprávěný příběh o jednom zajímavém objevu :).
Shazam! (2019)
Svým způsobem pojatý film na superhrdinu a myslím že to byl správný způsob jak film uchopit, protože ve vážném duchu by film rozhodně neobstál. Za mě pohodovka která splní svůj účel.
Sběratel kostí (1999)
Slušná kriminálka s dobrým tempem a samozřejmě parádním hereckým obsazením.
Hellboy: Královna krve (2019)
Už to není to překvapení jedničky a až na pár zajímavých nápadů tam není nic, co by mě donutilo shodit čelist. I pochmurná zestárlá a strhaná tvář hlavního hrdiny působí od začátku velice pesimisticky... Za mě mírné zklamání.
Úniková hra (2019)
Klasika kterou jsem očekával v rychlém tempu. Solidní průměr který přesně splnil má očekávání na večerní oddychovku.
Alita: Bojový Anděl (2019)
I v dnešní době kdy mě jen tak vizuál nepřekvapí, tak zde mě velice zaujal. Od prvního záběru vymazlený svět. Celá první část filmu velice zajímavá, bohužel čím víc se blížil konec, tím více se film měnil na klasickou řežbu zažitých klišé a bojových scén, na kterou jsme zvyklí z mnoha jiných filmů. Ale i tak za mě nadprůměrné sci-fi!
Nedotknutelní (2017)
Předělávka Nedotknutelných nebyla zase tak špatná, ale už to prostě nebylo ono.
Nedotknutelní (2011)
Tento žánr není můj oblíbený, i přesto jsem si film hrozně užíval. Výborná myšlenka, výborné vybraní herci, chytlavá hudba a celý příběh poutavě odvyprávěný. Za mě velké příjemné překvapení.
Antikrist (2009)
S odstupem času již několikátý film od Larse, který jsem shlédl a už jsem tak nějak tušil, jaký bude mít rukopis. I přes to mě film určitými pasážemi překvapil. Hodnocení těžké, ani nevím jak to uchopit... Takže silné dojmy film ve mě zanechal a to je hlavní. Proto 3*.
Msta přichází z močálu (1982)
Jako malej kluk za komančů jsem podobné filmy na VHS neskutečně hltal, velká nostalgie!