Recenze (3 438)
Gentlemani (2019)
Tak tento film si těch pět hvězdiček zaslouží !!Ohromně jsem se bavil!! Tohle mělo "koule"!!!!!
Dívka ve vlaku (2016)
Velmi složitý příběh a drsná psychologie postav plus skvělý závěr!!
Angelika a sultán (1968)
Ještě to ušlo!!
Angelika a král (1966)
Z nostalgie!?
Merillovi záškodníci (1962)
Popisný válečný film, který , ale není nikterak vyjímečný ani překvapivý!!
Sedmero krkavců (1993) (TV film)
Malinko hororové , ale šlo to!!
Strakonický dudák (1955)
Vcelku dobré , nejlepší byl Rudolf Hrušinský!!
Jak se Franta naučil bát (1959)
Krátké , ale pěkné!!
Vlkodlak (2010)
Dobré , ale na noc si to pouštět určitě nebudu!!!
RumplCimprCampr (1997) (TV film)
Viděno kdysi , ale líbilo!!!