Recenze (114)
Tarung: City of Darkness (2011)
Asi takhle, je to praštěný až hanba, s neuvěřitelně čajíčkovým příběhem, ale ta ruční práce tam prostě dělá divy. Plus samozřejmě dobrý prostředí, na to jsem si už zvykl.
Zlo (2012)
Sympatické. A vůbec ne laciné.
Plastic Bag (2009)
Naprostá pecka, existenciální drama. Werner Herzog a Kjartan Sveinsson neskutečně silný!
Citadel (2012)
Špína. Ale parádně procítěná a tvrdě zašlapávající do země.
Grave Encounters 2 (2012)
strašně zbytečný a debilní pokračování.
Prometheus (2012)
Tři za efekty a ubíhající stopáž. Jinak je to nehorázná sračka s "existenciálním přesahem". Nebo se tomu teď říká jinak?
Tajemný muž (2012)
Mysteriózní? Hmm, spíš taková až moc americká moralistní sračka. Konec očekávanej, ale přesto trapnej.
Wallander (2008) (seriál)
Nejlepší. A tím myslím i lepší než Sherlock a Luther.
Tajemná huldra (2012)
Film, kterej má určitě velkej přesah, jen zrovna dneska večer u mě nepadl na úrodnou půdu. Skvělá hudba a vizuálno, zbytek trochu těžkopádnej. Hodně pocitově podobný Sauně.
Where the Hell is Matt? (2012) (hudební videoklip)
Rok vod roku lepší.