Poslední recenze (10)
Premiér (2019) (seriál)
Vydržela jsem něco přes minutu a pak mi začali krvácet oči, uši, konečník...
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
Jako u mnoha dalších je ta jedna hvězdička jen proto, že je to Burton... upřímně se mi to nelíbilo... půlku filmu jsem přeskákala a stejně jsem viděla všechno... Jak se říká u nás, plochá historka okresního formátu roztažená na celovečerní film...
Běžící muž (1987)
Tenhle film je ve skrze jeden z těch nejhorších co jsem kdy viděla. Opravdu jsem se na něj těšila, protože tu knihu jsem si upřímně zamilovala, ale tohle zpracování je opravdu hrozné.