Recenze (1 017)
Oněgin (1999)
Před lety jsem byl na Oněginovi na dívadle a byla to nuda k posrání. Nedlouho poté jsem si řekl, že se kouknu, co na to halyvůd a nestačil jsem se divit, jak se dá příběh atraktivně zpracovat (aniž by ztratil na svém příběhu, poselství a vůbec uměleckých kvalitách).
Krvavý Valentýn (2009)
Chrostající týpek v masce, který své oběti mastí krumpáčem, to tu ještě nebylo. Film jako celek ale nic moc. A příběh doufám ani nečekáte.
Kandahár (2010)
Řekl bych, že se jedná o jeden z nejlepších filmů (přesto však neprávem opomíjených), které se v posledních letech podařilo Rusákům natočit. Příběh i atmosféra Kandaháru je pecka.
Baroko v nás (1997) (TV film)
Pro mě jeden z nejúžasnějších historických dokumentů produkovaných Českou televizí.
Inkvizitor (2005)
Poprvé od devadesátejch let jsem se podíval, čímže se to Lundgren vlastně živí, přičemž jsem tušil, že to nebude žádná velká sláva, nýbrž bezduchý akčňák. Zmýlil jsem se, je to bezduché nic. Ani ty ambice o patnáct let starších snímků to nemá. Smutné.
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Proti tomuto filmu jsem byl od začátku zaujatej, protože se tvůrci očividně pokoušeli paraziticky přiživit na úspěchu Pána prstenů a Harryho. Zkuste si radši přečíst předlohu - heptalogii od C. S. Lewise - to se čte jedním dechem.
Pravidla lži (2006)
Jedna hvězda za Jaromíra Dulavu, který je jako vždy excelentní. Byl bych býval hodnotil lépe, ale Langmajerova postava pošpanělštěnýho mafiána je natolik neuvěřitelná, že smazává veškerý dobrý dojem z filmu jako celku. Langoš je navíc dle mého soudu dost špatný herec a nepomůže mu ani to, že mi jednou zastavil na stopu a hodil mě z Krumlova do Budějc :-)
Nesnesitelná krutost (2003)
U tohoto filmu jsem fakt nechápal. G. Clooney si tam pořád bělí zuby a vychloubá se nějakou svojí smluvní doložkou a šablonka C. Zeta-Jones mu to baští. Navíc fakt nechápu, proč název filmu distributoři přeložili jako Nesnesitelná krutost, protože i při zběžném shlédnutí takové přihlouplé romantické komedie jim muselo být jasné, že tam o žádnou krutost nepůjde. Pojem Intolerable Cruelty znamená v právnické terminologii "nepřekonatelný odpor" a používá se jako důvod k rozvodovému řízení.
Země policajtů (1997)
Nejlépe tento film zhodnotil jeden můj kamarád, podle kterého "v tom Stallone furt jen chodí od domu k domu a dohromady se tam nic neděje".
Živí mrtví (2010) (seriál)
Z prvního dílu jsem padl na prdel, to byla fakt pecka. V dalších epizodách má ale kvalita sestupnou tendenci, nic moc se tam neděje a v posledních dvou dílech (sic!) už neuvidíte ani ty zombíky. Namísto hororových prvků se tam pak už jen žvatlá o ničem.