Recenze (1 039)
Vy nám taky, šéfe! (2008)
Ne moc funkční a ne moc zábavná komedie. Než bych ztrácel čas vypisováním negativ, raději to shrnu: Neztrácejte čas touhle blbostí.
Blade Runner (1982)
K uzoufání nudný film. Dal jsem si jej dvakrát s odstupem asi dvou let, abych jej mohl opravdu zavrhnout. Atmosféra tu sice je, ale děj je naprosto blbý. Všecho je tááák pomalé. Jsou tři odpoledne a já z toho spím! Sorry Ridley, ale tohle nebylo nic pro mě. Snad příště.
Tři dny ke svobodě (2010)
Skvěle zahraný silný příběh. Crowe se tímto filmem u mě katapultoval na herecký trůn. Kéž by byly všechny filmy tak skvělé.
2001: Vesmírná prda (2000)
Málo vtipné. | (2013) Omylem viděno podruhé. Opravdu slabý a nevtipný film.
Dej si pohov, kámoši (1993)
Dobrá komedie. Slabší 4*.
Vyprávěj (2009) (seriál)
Takové české Zoufalé manželky stylizované do doby, kterou neznám a nikdy nechci vrátit. Po pěti dílech jsem nadšený.
Dům z písku a mlhy (2003)
Dlouho jsem váhal, jak hodnotit. Film je velice dobrý, herecké výkony fantastické (Kingsley mě totálně rozebral), ale stejně se nemůžu zbavit hořké pachuti nespravedlnosti na jediném dítěti. A nemohl jsem se ani na chvíli přimět, abych soucítil s "chudákem vystěhovanou". Měla zaplatit a hádat se až pak. Byl by pokoj, jenže pak by nemohl vzniknout tento film s jedním z nejsilnějších závěrů za dlouhou dobu. Takže tyto nedostatky odpouštím a dám ty 4. Horner mě trpce zklamal, protože celou dobu vykrádá svoji skvělou hudbu z Čisté duše a dělá to nehorázně okatě. Fuj.
Gamebox (2004)
Příliš laciné, přesto koukatelné.
Auto je zbraň (2003)
Tak co kringo? :) Škoda, že není tento film víc známý. Možná by bylo na silnici o pár mrtvých míň. V rámci žánru skvělá práce.
Chceš mě, chci tě (2009)
Romkom s pár dobrými vtipy, ale bohužel jako celek mě to moc neuchvátilo. Slabé 3*.