Recenze (908)
Karate tiger 5: Nejlepší z nejlepších (1989)
Klasika s Ericem Robertsem + Chris Penn, která se dnes již nevidí :-) Dobrý nápad a dojemné finále.
Karate tiger 4: Král kickboxerů (1990)
Hodně solidní a hlavně závěr nadupaný díl. Spokojenost.
Karate tiger 3: Pokrevní bratři (1990)
Nejlepší na celém filmu je konec :-)
Karate tiger 2: Zuřící blesk (1987)
Rubačka, kterou miluji, z regálů VHS půjčoven :-)
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
Místy úsměvné, stejně tak i herecké výkony, ale když se na scéně objeví Jean-Claude Van Damme + jeho závěrečná bitka s Kurtem McKinneyem, je to šťáva a totální nostalgie :-D
Volný pád (1993)
Takhle to může dopadnou, když se člověk vážně nasere! Dokonalý Michael Douglas pod taktovkou Joela Schumachera, který někdy dokáže člověka totálně odrovnat, pokud nemá slabé chvilky. Oba palce nahoru a v reálném životě všem těm, kteří budou napodobovat zase palce dolů.
Horizont události (1997)
Místy to bylo hodně hnusné! Maskéři se vyřádili! Kvalitní scifíčkový horor s přemýšlivým koncem a výbornými herci.
Temná polovina (1993)
Zajímavý a hodně i brutální horor George A. Romera, který mě napnul jako strunu, možná škoda konce, které mohlo být více velkolepější ale i přesto pro mě jeden z mých oblíbených Kingovek :-P
Mortal Kombat 2: Vyhlazení (1997)
Sice začíná, kde končí první díl, ale všechno je špatně. Ani žádné památné scény. Jako malý jsem jen obdivoval železné ruce Lynna 'Reda' Williamse. Propad propadů a všech propadáků - i když! Znám i horší.
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
Mortal Kombat!!! Hned se mi líbil příběh, bojové scény i místy humor. Konečná bitka klaďas vs záporák je třešničkou na dortě :-)