Recenze (908)
Noc hrůzy (2011)
Jo, proč ne? V dnešní době se sympatickými herci a režisér Craig Gillespie? Očekávání byla veliká a já byl spokojen.
Hrůzná noc 2 (1988)
Velký propad, co se kvality týče! Hlavní pozitivum filmu jsou herci z prvního dílu a sexy hlavní záporačka Julie Carmen. Jinak totální zklamání! Tommyho Lee Wallaceho miluji kvůli TO (1990), ale tady toto.... :-(
Noc hrůzy (1985)
Nostalgie. Hrůza z dětství, které jsem se bál :-D Kult, který si kdykoliv rád dám. Poučení na závěr: Nešmírujte sousedy! :-)
Vlk (1994)
Moje další srdeční záležitost. Jack Nicholson dominuje svým výkonem a Michelle Pfeiffer je k nakousnutí :-P
Mé druhé já (2007)
Jodie Foster exceluje. Hodně dobré, přesto mi opět k dokonalosti chyběl větší tah na bránu. Po pár letech jsem tomu dal šanci a nelituji. Možná příště opět více docením :-)
Malý řezník (1997)
Toto nebude pro každého. Je to syrové. Eamonn Owens čuměl jsem jak puk :-)
Nejsme žádní andělé (1989)
Párkrát jsem se zasmál. Bavilo mě to, ale vícekrát už to nejspíš vidět nepotřebuji. Pro mě neurazí - nenadchne.
Dům veselých duchů (1988)
Brnkačka. Pohodovka.
Mona Lisa (1986)
Slušné. Až do konce jsem čekal, že se stane něco zásadního a nakonec celkem předvídatelné. Bob Hoskins zaválel.
Společenství vlků (1984)
Místy ujetá šílenost. Film, na který nikdy nezapomenu + závěr filmu, u kterého jsem trochu magořil. Chci ještě někdy vidět, ale určitě si dám dlouhou pauzu. Bere se to sice jako klasika, ale nějak mi to moc nesedlo. Uvidíme příště.