Recenze (878)
WandaVision (2021) (seriál)
Po rozpačitém a pro mne ne zrovna dobrém otevíráku se sitcomem to začínalo každým dílem nabírat větší a větší grády, tak že bych šel i na plné hodnocení, ale ten sitcom jsem fakticky nedával moc dobře! Jinak jako vždy hezké efekty, příběh a nakonec i to tempo a hudba. Uvidíme jak obstojí Winter Soldier a Falcon, ale myslim si že v pohodě stejně jako Loki :-)
Hodní hoši (2019)
Naprosto super film se sympatickými mladými herci :-). Proto na jednu stranu nechápu to relativně nízké hodnocení, protože já s mamkou jsme po půlhodině filmu měli břišáky od smíchu jak kdejaký kulturista :D. To fakticky byla tak příjemná komedie :-)
Braindead - Živí mrtví (1992)
Ani se fakt nechce věřit, že Jakson o pár let později natočil neskutečnýho Pána prstenů a dejme tomu pak o dalších pár let později i Hobbita, ale tohle? To byla fakticky taková šílenost, že to fakticky bylo dobrý a patří to určitě do kultu a není lepší zombie film :D
Curiosa (2019)
Hudba je krásná, ale ne do tohohle nudného nekončícího filmu. Nahota potěšila a Noémie Marlant je hezká ženská, ale to je tak všechno. Jinak mne to fakt nezajímalo, ale vůbec a ty časový skoky byli bohužel taky otřesný!
Píseň moře (2014)
Další z nádherných animací a další animovaný úžasný film do sbírky, co více si přát!
Dolittle (2020)
Jako jo on to byl takový ulítlý oddech a byl bych hodnotil i výše, ale bohužel ke konci to hodně ztrácelo na dechu! Přesto byť jsem viděl Dolittlea s Murphym musím říct, že mě tohle dobrodružství bavilo krapet víc.
Scoob! (2020)
Bohužel obrovská nuda! Nemam teda nijak zvlášť rád i starýho Scoobyho, ale tam to furt bylo tak nějak všechno lepší i hrané byli lepší! Tady navíc nefungoval ani vtip a vůbec nic, to že je hezká animace ještě nevyřeší chod celého filmu!
P.U.L.S.E. Live at Earls Court 20.10.94, London (1994) (koncert)
Absolutní dokonalost a jak říkám, kdo nemá rád Floydy tak ten není člověk! Ty se vyřádili všichni!!!! Tohle bylo jen z televize a několikrát fakt husina a chtělo se vstávat a tleskat, tak si představte co ty lidi přímo tam na místě! Jako fakticky klobouček a poklona!!!!
Matky na tahu o Vánocích (2017)
To je smutný, že po vydařené jedničce se musí co nejdřív nacpat absolutně zbytečný pokračování! Hlavně tam toho narvem co nejvíc a co nejvíc otravných zpomalovaček, u těch jsem myslel, že se unudim! Zasmál jsem se dvakrát u scény v posteli s Kristen Bell a pak u depilace chlupů na koulích u Justina Hartleyho. Jinak je mi to líto, ale sračka!!!!
Pink Floyd - Live in Venice (1989) (koncert)
Kdo nemá rád Pink Floyd není člověk tečka konec :-)