Recenze (878)
Trollové (2016)
Achjo Achjo, jo zasmál jsem se to neříkám, ale absolutně nenávidím zpívání prostě. A když už se v dnešní době povede animák, že na něj může koukat i dospělý, jako že jsou tam fóry pro dospělý, tak tady asi jediný co bylo dospělýho bylo, že všichni trollové, až na toho mračícího se jeli na drogách, dokud ke konci filmu neobjevil tu jejich fetující šlehu taky...
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Bože to bylo neskutečných 2,5 hodiny nudy! To jako vážně Majkle? Do prdele, pardon teda, ale zlatí Mizerové, Skála, Armagedon, Ostrov a zlatí první Transformeři, tady zase jeden podělanej autobot nebo decepticon jenom spadne na zem a bouchá všechno! Nevěděl jsem, že když se dotknu hlíny se slunečnicemi třeba, tak to udělá větší výbuch skoro než atomová bomba! Oh my Good.. A největší hláška zase ve filmu jeden kripl, který mě štve už tak od třetího dílu asi, to zase všechno zachrání, hlavně že si odlítne před finální bitvou někam do pryč a pak řekne, zapomněli jste kdo já jsem? Já jsem OPTIMUS PRIME, tak vám tady všem usekám palice, jo zapomněla si na jedno ty kundo čarodějnická, já jsem OPTIMUS PRIME a tohle je můj kámoš Bumblebee, protože bodá jak včela :D.... Dlouho jsem uvažoval, že tomu dam dokonce odpad! Jestli se někam nepohne ten Bay, tak musí sám vědět, že ty další díly budou prostě sračky!!! Už tohle byla... Pardon za slovník, ale tohle fakt prostě nejde!!!
Ztracen ve vesmíru (2011)
Je mi líto, že jdu oproti ostatním uživatelům s tak nízkým hodnocením, ale asi jsem nedostal to co jsem si představoval. Jediné co se mi na filmu líbilo byla hudba a dejme tomu po vizuální stránce, ale to je tak všechno. U mne tento snímek měl být schovaný hodně dlouho v počítači a nebo Ztracen někde ve Vesmíru. Děkuji znova ne! A to jako filosofii neodsuzuji, ale prosím vás, tohle byla fakt nuda... P.S. Jinak trailer se mi velice líbil, to jsem ještě nečekal, co mě čeká až se podívám na celý film :-(
Holky na tahu (2017)
Jediné co na tomto filmu bylo vtipné byla Pipa neboli Kiwi a snoubenec Peter, jinak opravdu slabota, což je škoda, protože bych fakt rád viděl zase nějakou pořádnou komedii, Kdo ví, třeba se to někomu někdy zase povede. Nechci se vracet o 10 let zpátky, kdy komedie, ještě byli filmy pořádné a opravdu se člověk pobavil u pořádné krásné parádní komedie...
Transcendence (2014)
Mrzí mě to, ale úplně stejná blbost jako Lucy. Asi to buď nechápu, nebo jsem moc zaujatý, nebo to fakt pro mě byla totální slátanina, to prostě asi nemělo vzniknout... Vždyť to fakticky za prvé bylo příšerně dlouhé a místy fakt nudné a za druhé nemožné...
Patrick (2013)
Ale jo takovej průměr, i když teda mizerná animace, např. když padalo auto z útesu... Hudba pěkná, lekačka tam taky nějaká byla, nebýt sympatické hlavní kočky a táty Lannistera, tak to tak dobré opravdu nebude. Ale kouknout znovu, no já nevim :-)
Čarodějnice (2015)
Psycho a fakt vynikající hudba :-), ale řadím do průměru :-)
Babovřesky 3 (2015)
Stejný nesmysl potřetí a doufám, že naposled!!!
Babovřesky 2 (2014)
Nezasmát se skoro 2 hodiny? To asi není moc dobrý ne?
Assassin’s Creed (2016)
Jelikož jsem nehrál ani jeden díl Assassin's Creed, tak se usazuji zas zpátky na židli s čistým svědomým, že hodnotím tento snímek jako průměrný, neosloví ani nenadchne :-). Pravda hudba byla fenomenální co se akčnosti týče ;-) ale moment který bych si zapamatoval, hmmm ne to neeee....