Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
Carnivale (2003)
Útěk z vězení (2005)
Haló, haló! (1982)
Byli jednou dva písaři (1972)
Vraždy v Midsomeru (1997)
Hra o trůny (2011)
Je to bezesporu kandidát na jeden z neljepších seriálů. Komentáře jsou zbytečné, je potřeba ho vidět.
Temný případ (2014)
Druhá série nedosahuje dokonalosti té první ani náhodou. Za 1. 5* , za 2. zatím jen 3*.
Most (2011)
Fargo (2014)
Skvěle propracovaný a do detailu vychytaný příběh. Sledovat naše rádoby kriminální seriály je pak holý masochismus.